رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: انتخاب فرد اصلح و آشنا به درد مردم مشکل‌گشای حل مشکلات کشور است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: این انتخابات از دو جنبه برای کشور اهمیت ویژه‌ای دارد؛ حضور مردم در پای صندوق‌های رای از سویی و از سوی دیگر انتخاب آگاهانه و با بصیرت و انتخاب فرد اصلح و لایق.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را بیعت با ولایت عنوان کرد و گفت: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای تحول مورد تاکید حضرت آقا را رقم می زند و به نظر می‌رسد شرایط کشور برای انتخاب رئیس جمهوری که بتواند تحول مورد نظر رهبر معظم انقلاب و مردم را به ویژه در بحث‌های اقتصادی رقم بزند، آماده است.

رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان حضور پررنگ مردم در عرصه انتخابات را پشتوانه‌ای برای نظام به ویژه در سیاست خارجی دانست و افزود: هرچه حضور مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام گسترده‌تر و پررنگ‌تر باشد در تثبیت نظام موفق‌تر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و با حضور مردم در پای صندوق‌های رای متجلی خواهد شد اضافه کرد: هرچه این حضور باشکوه تر باشد پشتوانه قوی‌تری نیز برای نظام به همراه داشته و هم موجب دلسردی دشمنان و بدخواهان نظام می‌شود.

عرب‌پور به اهمیت حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخاب فرد لایق، اصلح و آشنا به درد مردم می‌تواند مشکل‌گشای حل مشکلات کشور باشد.

وی با بیان اینکه ارائه برنامه‌های مفید در راستای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشت مردم از سوی کاندیداها بسیار اهمیت دارد افزود: ارائه برنامه‌های سازنده که قابلیت اجرا دارد در مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است.

رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان بیان کرد: ممکن است برخی به دلیل کرونا بابت حضور در پای صندوق های رای نگران باشند اما به لحاظ هوشیاری و مقاومت مردم کشورمان در برابر دشمن که همیشه طرح هایی علیه جمهوری اسلامی دارد و همچنین به دلیل اینکه مقاومت نیز پیروزی هایی داشته، انتظار داریم مردم حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند.

وی با بیان اینکه بدخواهان و دشمنان به دنبال دلسرد کردن و کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند گفت: مطمئناً مردم ما با درک شرایط امروز کشور و جایگاه نظام در عرصه بین‌المللی با حضور خود در عرصه انتخابات و پشتیبانی از نظام تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/ی