غضنفر آبادی گفت: (ساخت) پل منطقه «دهبکری» نزدیک به ۱۸ سال مشکل دارد و اخیرا هم مشکل حضور پیمانکار برای آن پیش آمده زیرا تاکنون چهار بار وارد مناقصه شده اما پیمانکارها انصراف می دهند که مجدد پیمانکار دیگری برای این پل درنظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بم در بخش دهبکری با انتقاد از برخی رویکردها که با اشتغال و سرمایه گذاری همراه نبوده اظهارداشت: بحث مهم، سرمایه گذاری در مناطق است اینکه ما شکل مناطق را درست کنیم اما از اشتغال و سرمایه گذاری خالی باشد فایده ندارد.

وی تصریح کرد: درست است که اگر زیرساخت ها فراهم شود اشتغال ایجاد می شود اما باید مشکلات با برنامه ریزی حل شود .

غضنفرآبادی افزود: درخواست عمران و آبادانی حق مردم است اما باید تلاش کنیم به اندازه ظرفیت کشورمان کارها پیش برود و امیدواریم در آینده وضعیت اعتباری کشور بهتر شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام کمک ۵۰۰ میلیون تومانی برای تامین روشنایی پنج کیلومتر از نقطه حادثه خیز جاده دهبکری گفت مابقی اعتبار را باید از منابع دیگر تامین کرد.

غضنفرآبادی در ادامه بیان کرد: طرح های بزرگ و قابل اجرایی در منطقه باید اجرا شود و بحث سرمایه گذاری و کار کارشناسی طرح ها باید صورت گیرد.

وی توضیح داد:با توجه به زیرساخت های بخش دهبکری باید امکانات مناسبی در منطقه ایجاد شود و از نعمت ها و فرصت ها استفاده کرد.

انتهای پیام/