دهقانیان گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای مبنی بر مردم یاری و تشویق جوانان به امر ازدواج آسان، 21 سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

مصطفی دهقانیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل، اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در راستای اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای مبنی بر مردم یاری و همچنین تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج آسان، ۲۱ سری جهیزیه کالای ایرانی شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، جاروبرقی، سرویس قابلمه گرانیتی، سرویس ۲۵ پارچه آیروپال، پنکه ایستاده، ساعت، بالش و تشک، اتو بخار، ساک فرهنگی و غیره به ارزش چهار میلیارد و دویست میلیون ریال به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان تصریح کرد: شناسایی خانواده‌های واجد شرایط توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت انجام و توسط‌ بسیج سازندگی ناحیه پالایش شده و به ۲۱ خانواده واجد شرایط جهیزیه تقدیم شد.

دهقانیان عنوان کرد: سپاه در زمینه معیشتی و اشتغال و غیره، چند سالی است که د ر شهرستان ریگان در حوزه مردم یاری و مردم داری ورود پیدا کرده است و برای رفع محرومیت ها تلاش می کند.

وی افزود: ساخت مسکن محرومین، ایجاد اشتغال، حوزه بهداشت و درمان، معیشت و غیره از عمده ترین حوزه هایی است که سپاه در آنها ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام/