سرهنگ دهقانیان با اشاره به اینکه برخی از نفوذی‌ها به‌ دنبال حذف نام شهدا هستند،ابراز داشت:برخی از نفوذی ها می خواهند یاد و نام شهدا به فراموشی سپرده شود و جای ارزش را با ضد ارزش عوض کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ مصطفی دهقانیان در نشست خبری که قبل از ظهر امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت:یکی از رسالت های رسانه های کشور این است که شاخص های مهمی که در دفاع مقدس رخ داده به آنها پرداخته شود و جنگی که بر علیه کشور و انقلاب ما رخ داد ما توانستیم جلوی دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی بایستیم و در واقع شروع مقاومت از دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه ریگان ابراز داشت:سی‌ونهمین هفته دفاع مقدس با شعار «ما پیروزیم» از ۳۱ شهریورماه آغاز و گنج هایی که در دفاع مقدس بوده و هست برای قشر جوان باید بازگو شود .

دهقانیان با بیان اینکه هیمنه دشمن و استکبار جهانی شکسته شده است،تصریح داشت: متاسفانه برخی نفوذی ها در داخل ، منافقین خارج نشین و ضد انقلاب می گویند که فساد سیستمی در نظام جمهوری اسلامی است و به این نظام  مقدس و پاک تهمت می زنند.

وی در ادامه اذعان داشت:با حضور ریاست محترم جدید قوه قضاییه واقعا امید بیشتری در میان مردم ایجاد شده و با افرادی که در کشور فساد می کنند برخورد قاطع میشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ریگان عنوان کرد: در ۸سال دفاع مقدس رزمندگان این انقلاب و مردم ایستادگی کردند و دشمن را شکست دادند. ما هرکجا مقاومت کردیم موفق بوده ایم ،امروز هم اگر مقاومت کنیم پیروز خواهیم شد.

سرهنگ دهقانیان با اشاره به اینکه برخی از نفوذی‌ها به‌ دنبال حذف نام شهدا هستند،ابراز داشت:برخی از نفوذی ها می خواهند یاد شهدا به فراموشی سپرده شود و جای ارزش را با ضد ارزش عوض کنند.

وی با بیان اینکه شهدا بودند که این انقلاب را حفظ کردند و ما نام و یاد شهدا را هرگز از یاد نخواهیم برد ، ادامه داد: هرچه داریم از شهدا و خانواده های معظم آنها است .دشمن در  میدان عمل و همچنین در مباحث نظامی نتوانسته کاری بکند امروز با جنگ نرم و نفوذ در بین جوانان و اقشار جامعه میخواهد به اهداف شوم خودش برسد.

فرمانده سپاه ریگان در ادامه اشاره داشت به برنامه های هفته دفاع مقدس و عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس کلنگ ساخت ۴۰ واحد مسکونی در شهرستان ریگان به زمین زده خواهد شد.

وی رژه خودرویی و موتوری،محفل انس باقران کریم،زنگ ایثاروشهادت و روایت گری در مدارس، تقدیرازسربازان وظیفه،برگزاری حلقه های مربیان صالحین و نشست بصیرتی،بازدید ازطرح های اقتصادمقاومتی واشتغال زایی ،افتتاح دو ساختمان پایگاه مقاومت و افتتاح یک پایگاه مقاومت جدید التاسیس،غبارروبی مزارشهدا،اعزام گروه جهادی پاسداران ناحیه به روستای روستاهای محروم،برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و یادواره شهدای(طرح شهیدبهنام محمدی)،سرکشی از خانواده شهدا،حضور کلیه کارکنان وجمعی ازبسیجیان با لباس مصوب درنمازجمعه و نشست صمیمی با رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان ریگان عنوان کرد.

انتهای پیام/