بازدید حجت الاسلام غضنفر آبادی، نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل منابع طبیعی استان از نمایشگاه صنایع دستی در محل اداره منابع طبیعی ریگان.

خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل امروز در حاشیه این بازدید خطاب به رجبی زاده مدیر کل منابع طبیعی استان عنوان کرد: یکی از مطالبات مردم که بارها از رسانه های محلی خواستند که پیگیری شود، نمایشگاه صنایع دستی این شهرستان است که بعد از افتتاح فعالیتی ندارد.

خبرنگار ما در ادامه گفت: این نمایشگاه در سال ۱۳۹۷ با حضور جنابعالی و معاون عمرانی استاندار با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیون تومان افتتاح شد و بعد از افتتاح فعالیتی ندارد و درب آن بسته است.

رجبی زاده در پاسخ به خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از افتتاح این نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان در این مکان بود، با توجه به اینکه گروه های توسعه روستایی ما در روستاهای ریگان هستند این امکان برای آنها وجود نداشت که هر روز از روستا به این مکان برای فروش محصولات خود بیایند.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم طی تفاهم نامه ای این مکان برای فعالیت تولیدکنندگان صنایع دستی شهرستان تحویل میراث فرهنگی شود و در طول روز نمایشگاه فعال باشد.

انتهای پیام/