کبری خزعلی گفت:در غربالگری غیر استاندارد و غیر علمی کار می شود و کم کم به گونه‌ای رفتار شد که غربالگری برای همه زنان اجبار شد در حالی که در غربالگری جنین فراقانونی قتل عام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از راه آرمان کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظهر امروز در جمع بانوان کرمانی گفت: قرآن بر ایمان در مسائل و مشکلات توصیه کرده است از این رو باید این یمان را در جامه توسعه بخشید که نمونه این ایمان در جامعه  امر به معروف و نهی از منکر می شود که گاهی تا مرز جهاد ادامه دارد.

وی ادامه داد: در روایات آمده است که آخرین وصیت امام علی علیه السلام وصیت به تقوای الهی و نظم در زندگی بوده است که بالاتر از آن نظام امت است همچنین حضرت فاطمه سلام الله علیها در این رابطه در خطبه ی معروف خود می‌گوید که امامت ما باعث نظم بخشی و امنیت امت می‌شود در نتیجه از روایات این بزرگواران به این نتیجه می‌رسیم که امامت آنان باعث امنیت و مانع تفرقه می شود.

خزعلی عنوان کرد: در بررسی آیات مکی هیچگاه خداوند در قرآن ایها الذین آمنو خطاب نمی‌کند یعنی خداوند افراد را مومن نمی داند تا آنکه به حکومت ایمان داشته باشند اما در آیات مدنی یا ایها الذین آمنو بیان می شود همچنین خداوند در فرمان خود به پیامبر می گوید که ای پیامبر ابلاغ کن امامت را تا رسالتت کامل شود به این معنا که امامت دارای ارزش و اهمیت فراوانی است.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به نقش مهم امامت اشاره کرد و گفت: هشدارهای امام امت مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره در این هشت سال نادیده گرفته شد، ایشان برای ۹ شرط گذاشتند اما تیم مذاکره به هیچ یک از آنها عمل نکردند و به دلسوزان نظام دلواپس لقب زدند در حالی که سال های قبل این بسته های تعهدی توسط دشمن آماده شده بود از ابتدای امسال نیز مقام معظم رهبری بارها گفت تا راستی‌آزمایی نشود هیچ مذاکره‌ای انجام نمی‌شود اما دولت به دنبال مذاکره است.

وی تاکید کرد: در قرآن مطرح شده که ایمانتان را تجدید کنید و این بیعت در روز غدیر تجدید می شود همچنان که در حال حاضر نیز بیعت ما مردم ایران در ۲۸ خرداد ماه تجدید می شود.

خزعلی افزود: به کسانی که موافق رای دادن نیستند باید گفت آیا شرایط کشورهای چون لیبی عراق و سوریه را شاهد هستند آیا نمی بینند که کشور آنها توسط دشمنان شان به استعمار گرفته شده است، آنچه که امروز دشمن به دنبال آن است تقسیم بندی کشور و تبدیل ان به ۷ کشور مجزا است.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی  تشریح کرد: دشمن با برگزاری دوره هایی با عنوان توانمندسازی به دنبال تغییر فرهنگ در میان فرزندان این کشور است حال باید گفت مگر زنان و فرزندان این کشور افراد ناتوانی هستند که عنوان توانمندسازی را برای آنها به کار می‌برند.

وی بیان کرد: به کسانی که می‌گویند برای چه رای دهیم باید گفت آیا می خواهید داعش به کشور شما وارد شود آیا امنیت می خواهید از این رو باید استقامت داشته باشید و الگوی استقامت سردار سلیمانی است.

خزعلی تاکید کرد: دیپلماسی التماسی هرگز پذیرفته نیست نمونه آن می‌توان گفت وقتی ترامپ آزادانه گفت من باعث قتل سردار سلیمانی شدن وزیر امور خارجه می‌گوید مذاکره می‌کنیم و ترامپ در جوابش می گوید مرسی و این نتیجه دیپلماسی التماسی است.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی   به فایل صوتی منتشر شده ظریف اشاره کرد و توضیح داد: در فایل صوتی ظریف شاهد بودیم که ظریف با توهین به سردار سلیمانی می‌گوید که ما اهل دیپلماسی هستیم اما کسی نمی گذارد.

وی افزود: می‌خواهیم خدا از ما راضی باشد بایدهمراه امام زمان عجل الله و  نائب زمان امام زمان بمانیم باید مردم را در انتخابات بیدار کرد چرا که اکنون برخی به دنبال این هستند که با دروغ و تهمت جلو بیایند و در انتخابات حضور پیدا کنند و در این راه، سختی وجود دارد اما باید گفت سختی های آن بیشتر از شعب ابی طالب نیست.

خزعلی اظهار کرد: اگر به زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم هم نگاه بیندازیم، می بینیم که در کنار او نیز افرادی بودند که خلاف میل او رفتار می کردند افرادی مثل طلحه و زبیر که راه خود را از پیامبر جدا کردند در حالی که در شرایط کنونی وظیفه ما کار ابوذر و سلمان گونه است و کسانی باید پرچم داری کنند بلکه این ما هستیم که باید جلو بیفتیم و لقب هایی را به جان بخریم اما نباید خانه نشین شویم.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب  به مساله ی کاهش جمعیت در کشور اشاره کرد و گفت: در موضوع جمعیت کسی صریح تر از مقام معظم رهبری صحبت نمی‌کند باید گفت که با داشتن فرزندان و جوانان هست که می‌توان خرمشهر ها را گرفته اما دشمن به دنبال این است که اکثریت ایران را عوض کند از این رو در موقع انتخابات باید به درستی انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: از زمان ورود دولت کارگزاران الگوی توسعه آمریکایی با احادیث و آیات اجرایی شد حجاب که جزو برنامه های اصلی بود اما در برنامه ششم کنار گذاشته شد و همچنین مانع فرزند آوری شدند همچنین در ماده ۱۰۲ قانون مصوب شد که آمار ازدواج بالا برود و سن ازدواج پایین بیاید اما اینها کنار گذاشته شد.

خزعلی تاکید کرد: در دیدگاه اسلامی زن و مرد باید رشد علمی داشته باشند و در هر زمانی که لازم است زنان باید حضور اجتماعی داشته باشند اما این حضور باید مهندسی شده باشد.

خزعلی توضیح داد: اکنون به جایی می‌رویم که الگوی جوانان الگوی سکولار غرق در غرب است در حالی که بسیاری از کارشناسان غرب می‌گویند در غرب فاجعه‌ای پیش روست از این رو به دنبال ما نباشید در حالی که دولت الگوی ایرانی اسلامی را در قالب غرب می‌آورد و از سوئد و بلژیک مستشار می‌آورد که به جوانان درس دهند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب  افزود: به گفته خانم کلینتون دهکده آینده دهکده‌ای است که تربیت فرزند به دست دولت ها باشد و اکنون دولت ها با پیروی از آموزش های غربی به فرزندان از دو سالگی تا ۱۸ سالگی خود مراقبتی و آموزشهای جنسی داده می شود و بعد در برابر سوال اینکه چگونه فرد نیاز پرورش داده شده اش را پاسخ دهد می گوید از هر طریقی که می‌تواند نیازش را تامین کند.

وی در ادامه به طرح جوانی سیاست های جمعیت اشاره کرد و گفت:در این طرح به دنبال این هستیم تا هر زمانی که احساسا نیاز پیدا کردند ازدواج برایشان فراهم باشد  چرا که کودک همسری در اسلام وجود ندارد بلکه ازدواج در موقع نیاز باید رخ دهد به جای اینکه دهها پسر در زندگی یک دختر حضور داشته باشند یک نفر در زندگی او باشد اما خانواده ها باید پس از ازدواج این دو جوان را حمایت کنند.

خزعلی عنوان کرد: باید دوران تحصیل را غنی سازی کرد تا فرزندان به موقع ازدواج کنند از این رو از جمله برنامه هایی که در طرح جوانی سیاست های جمعیت در نظر گرفته شده است این است که برای هر فرزندی که به دنیا می آید دو سال مرخصی می توانند بگیرند و در کنار آن افراد می توانند آموزش غیر حضوری داشته باشند و یا دور کاری را انجام دهند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب افزود: از جمله تسهیلات مادی تامین خوابگاه و مسکن برای کسانی که ازدواج کرده اند اختصاص وام مسکن به خانواده‌هایی که دارای دو فرزند هستند به ازای تولد هر فرزند ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است همچنین برای هر یک از زوجین می توان زمینی در شهرهای کوچک حدود ۵۵۰ تا ۲۰۰ متر برای کشاورزی دامداری و سایر فعالیت‌های اقتصادی داده شد، امکانات انرژی مصرف آب برق و غیره بر اساس تعداد فرزندان کاهش می یابد همچنین مادر و کودک تا ۵ سال بیمه می شوند ضمن آنکه مادر می تواند از کارت کرامت استفاده کند و با این کارت با حداقل پرداخت از امکانات دولت استفاده نماید.

وی در ادامه به طرح غربالگری اشاره کرد و گفت: این طرح در سال  توسط۱۳۹۰ خانم دکتر وحید مطرح شد اما باید گفته که در غربالگری غیر استاندارد و غیر علمی کار می شود و کم کم به گونه‌ای رفتار شد که غربالگری برای همه زنان اجبار شد در حالی که در غربالگری فراقانونی قتل عام می‌شود ۱۳ روش کنترل جمعیت وجود داشت که غربالگری به آن اضافه شد و بعد از آن به شدت جمعیت ایران کاسته شد و سرعت و سقوط بسیار شدیدی برای جمعیت ایران رخ داد.

انتهای پیام/