سرهنگ شهرکی عنوان کرد:این فتنه اخیر هم فتنه آخر نخواهد بود، ما باید مراقب فتنه های جدید دشمن باشيم و برای مقابله با آنها آمادگی لازم را نیز داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل ،سرهنگ داوود شهرکی  امروز در جمع بسیجیان شهرستان ریگان اظهار داشت:گاهی برخی آموزه ها به فراموشی رفته است اما دین اسلام برای همه زمان ها نسخه و سیاست دارد، دین اسلام دین کاملی است.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی انقلاب را به سرمقصد و هدف هدایت میکنندو اراده پروردگار بر این است که ایشان به عنوان ذخیره برای انقلاب باقی بمانند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر افزود: باید افتخار کنیم به این رهبری و مقتدا که چقدر عالمانه این کشتی انقلاب را هدایت می کند.فرمایشاتش همچون آبی بر آتش است.

شهرکی با بیان اینکه دشمنان محاسبه ی بسیج و حب مردم نسبت به ولایت را نکرده بودند،ابراز داشت:ما جنگ را به سختی اداره کردیم اما بعد از جنگ قائله ها تمام نشد و فقط شکل جنگ تغییر کرد.

وی تصریح داشت:افزایش قیمت بنزین و تحریم دارویی چیز جدیدی نیست و ملت این را پذیرفته اند و فتنه های مختلف را مدیریت کردیم. هر کدام از این فتنه ها میتوانست کمر ما و حکومت های مستحکم تر از ما را بشکند.

سرهنگ شهرکی ادامه داد:فتنه ۸۸ هشت ماه کشور را لنگ کرد اما چون مردم به رهبری اعتماد داشتند آن حماسه را آفریدند و ختم فتنه اعلام شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر اذعان داشت: امروز ما ورزیده تر شده ایم و فتنه ۹۸ را هم نیز پشت سر گذاشتیم، تفاوت در این بود که فتنه ۸۸ هشت ماه کشور را معطل کرد اما این فتنه اخیر ۴۸ساعته تمام شد و این نشان دهنده آمادگی زیاد نظام و بصیرت بالای مردم را دارد.

وی افزود:دشمنان و استکبار هرچه به ملت ما فشار بیاورند جان فشانی ، آگاهی و بصیرت ملت بیشتر میشود.

شهرکی در خاتمه این مراسم اظهار کرد:این فتنه هم فتنه آخر نخواهد بود، ما باید مراقب فتنه های جدید دشمن باشيم و برای مقابله با آنها آمادگی لازم را نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/