ریگانی گفت: در هفته ای که گذشت یک فتنه  غربی و سعودی در یک منطقه  از سیستان بلوچستان قهرمان شروع شد و با درایت و تدبیر مسئولین ارشد نظام جمهوری اسلامی و روحانیت شیعه و سنی و فهم و درک مردم سیستان بلوچستان این فتنه خاموش شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به حوادث هفته‌های اخیر در یکی از مناطق مرزی کشور (سراوان)  اظهار کرد: در هفته ای که گذشت یک فتنه  غربی و سعودی در یک منطقه  از سیستان بلوچستان قهرمان شروع شد و با درایت و تدبیر مسئولین ارشد نظام جمهوری اسلامی و روحانیت شیعه و سنی و فهم و درک مردم سیستان بلوچستان این فتنه خاموش شد.

امام جمعه موقت ریگان عنوان کرد: امروز مردم ما آگاهند  و مردم سیستان و بلوچستان از نژاد رستم و سهراب ها هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش‌ رو سرنوشت چهار سال مردم را رقم می‌زند، تصریح کرد: مردم همانطور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلسی انقلابی را انتخاب کردند این انتخاب شما قابل تحسین است و باید آستین همت بالا بزنید در جهت انتخاب دولتی مقتدر که در مسیر ولایت و انقلاب باشد.

ریگانی اشاره داشت به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و افزود: با توجه به اینکه منطقه ما بیابانی و با ریزگردها روبرو است، از متولیان امر خواهانیم که نسبت به فضای سبز شهرستان با سرعت بیشتری پیش بروند.

ریگانی در خاتمه با بیان اینکه در شرایطی که دشمن در پی کم رنگ ساختن روح مقاومت است، خاطر نشان کرد: مزار و مکتب سردار سلیمانی باعث شد استان کرمان میزبان راهیان نور از سرتاسر جهان باشد.

انتهای پیام/