امام جمعه ریگان با اشاره به فرمایشات پیر جماران امام عارفان فرمودند ،بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست ،باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت:از دیدگاه ولی امرمسلمین  برای بسیج و بسیجی شاخصه ها و ویژگی هایی است.اولین شاخصه بسیجی این است که بسیجی اخلاص در عمل دارد و بسیجی برای خدمت مزد نمیخواهد،یکی از برجسته ترین خصوصیات بسیجی عبارت است از ثواب و خلوص و معنویت بسیجی و ارتباط با خدا در بسیجی یک خصوصیت عمده انهاست.

امام جمعه ریگان بیان داشت:بسیجی خط شکن میادین خطرناک و عرصه های نبردی دیده نشده دست ،بسیجی جرات و جسارت حضور در عرصه هایی که تا به حال کسی به آنها وارد نشده است را دارد.بسیجی دارای بصیرت است .

وی با اشاره به فرمایشات پیر جماران امام عارفان فرمودند ،بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.ما امروز هسته های مقاومت را در حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و نیروهای ملی دفاع سوریه و مقاومت فلسطین با حضور حماس  و انصارالله یمن در منطقه مشاهده میکنیم.

وی ادامه داد:در روزهای گذشته فلسطین یک قدم اسرائیل را به افول نزدیک تر کرد.روزگاری مردم فلسطین با سنگ مقاومت می کردند.شلیک بیش از ۴۷۰ موشک ،هسته مقاومت را امروز ببینید،ثمره این مقاومت را ببینید و این ناتوانی اسرائیل را می رساند،ثمره مقاومت را ما در استعفای وزیر جنگ و کابینه ناتنیاهو می بینیم.

ایشان با اشاره به هفته وحدت فرمودند، امروز بزرگ ترین منادی وحدت حضرت امام(ره) و امام خامنه ای است.امام رحمه الله علیه مسلمین جهان اسلام و جریانات سیاسی را به وحدت دعوت می کردند وحدت فقط در سایه ولایت امکان پذیر است آقا در دیدار نخست وزیر عراق فرمودند، که وحدت بین دولت و کشور عراق و ایران امروز اتحاد ملی است وحدت در سایه ی مرجعیت و ولایت است.

رنجبر ماهانی گفت:وحدت فقط در سایه ولایت امکان پذیر است نه ذوب شدن در سایه جریانهای سیاسی و احزاب.امام رحمه الله علیه فرمودند ای مسلمانان جهان ای پیروان مکتب توحید رمز تمامی گرفتاری های کشوهای اسلامی اختلاف کلمه و عدم هماهنگی است و رمز پیروزی وحدت کلمه و ایجاد هماهنگی است.

امام جمعه ریگان در ادامه گفت:سالروز شهادت مجید شهریاری که در سال ۸۹ بدست مزدوران و دژخیمان این نظام ترور شد یاد و خاطره این شهید را گرامی میداریم تنها منطق آمریکا و حامیانش برای جلوگیری و پیشرفت و رشد علمی و هسته ای در ایران اسلامی ترور دانشمندان هسته ای است.

وی در پایان تصریح داشت:به استاندار جدید این نکته را عرض میکنیم که مناطق کمتر برخوردار را به طور ویژه در دستور کار قرار دهید و از نگاه تبعیض آمیز به شهرستان های استان خودداری کنید.

انتهای پیام/