فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی، خطاب به جهادگران بسیجی گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
با اهدای سلام و تحیات وافر الهی

شما بسیجیان و فعالین عرصه سازندگی استان، امروز با تلاش شبانه روزی و با عزم راسخ و همت بلند خود به نماد خدمت رسانی و محرومیت زدایی تبدیل گشته اید. اخلاص شما در کنار ایثار و گذشتی که در عرصه عمران و آبادانی مناطق محروم این استان به خرج می‌دهید، مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار و به آینده درخشانش خوش بین می‌کند.

این شما جوانان برومند و فداکار جهادگر هستید که با مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی خود، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را باطل و تحریم‌های ظالمانه آن‌ها را بی اثر می‌کنید.

تدبیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در تشکیل بسیج سازندگی، فرصت حضور و ایفای نقش شما جوانان در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی را فراهم کرد.

شما هم با تأسی به سیره شهدا خصوصا مکتب شهید سلیمانی به نحو احسن به فرمان، ولی خود لبیک گفتید و کارنامه‌ای پر افتخار و ارزشمند در تمام این سال‌ها از خود بر جای گذاشتید. رضایت مردم و امید و نشاط آن‌ها بهترین و محکم‌ترین سند برای تایید موفقیت‌های شماست.

در پایان بر خود لازم می‌دانم که از تمام عزیزان فعال در جامعه بزرگ و گسترده جهادگران استان و کسانی که بی ادعا و عاشقانه برای رفع استضعاف از چهره روستا‌ها و شهر‌های محروم این استان زحمت می‌کشند، تقدیر و تشکر به عمل آورم. موفقیت روز افزون و صحت و سلامتی مداوم شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

برادر شما
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/