رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت:هر کسی که حرف تفرقه آمیز بزند دانسته و ندانسته به دشمن کمک کرده است،امروز هجمه های شدیدی را دشمن برای نظام و انقلاب ماایجاد کرده است،باید برای جوانان توضیح داد که این انقلاب برای ما چه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی عصر امروز در همایش وحدت اقوام و مذاهب عشایر شرق استان کرمان که در ریگان برگزار شد،اظهار داشت:بسیجیان بدانند تشکیل بسیج مستضعفین درست است که با زبان ولایت امر انجام گرفت اما این یک الهام الهی بود.

رئیس دادگاه انقلاب تهران در ادامه با بیان اینکه هر روز که می گذرد برکات بسیج بیشتر میشود،افزود:بسیج شناسنامه، هویت ، آزادگی ،دلاوری،پاکی و صداقت ملت ایران است.

ایشان در ادامه تصریح داشت:بسیج شناسنامه جان نثاری ،ایثار و گذشت است،بسیج محور وحدت است در کل کشور،این بسیج است که پرچم انقلاب و اسلام را بر دوش گرفته و از سختی ها و ملامت ها هیچ واهمه ای ندارد.

غضنفر آبادی عنوان داشت:بسیج در همه عرصه هایی که دیگران کم می آوردند بسیج حضور و ورود پیدا می کند،امام(ره) بسیج را تشکیل دادند برای اینکه اکتفاء نشود برای حل مشکلات مردم به مسئولین چه مسئولین نظامی و غیر نظامی،امروز بسیج در هر کجا که لازم باشد حضور پیدا می کند و سرفرازانه بیرون می آید.

وی ادامه داد:بسیج ملامت ها را می شنود اما خم به ابرو نمی آورد و اعتنایی به آنها نمی کند،بسیج امروز مایه افتخار این نظام و انقلاب است.امروز بسیج مردمی ایران اسلامی تبدیل شده به بسیج جهانی.ما افتخار میکنیم به بسیجی بودنمان.

رئیس دادگاه انقلاب تهران در ادامه تصریح داشت:هر کسی که حرف تفرقه آمیز بزند دانسته و ندانسته به دشمن کمک کرده است،امروز هجمه های شدیدی را دشمن برای نظام و انقلاب ماایجاد کرده است،باید برای جوانان توضیح داد که این انقلاب برای ما چه کرده است.

وی افزود:جوانان فکر نکنند که قبل از انقلاب اوضاع گل و بلبل بوده است،در همین شهرستان خیلی از روستاها هیچ امکاناتی نداشتند .بسیاری از امکاناتی که امروز وجود دارد قبلا نبوده است.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه انقلاب برای ما آزادی و امنیت آورد،عنوان داشت:اینها را باید برای جوانان گفت چون دشمن دارد ظلم و ستم پادشاهان گذشته را تطهیر می کند.

رئیس دادگاه انقلاب تهران در پایان گفت: امروز هم مشکلاتی وجود دارد و مقصرید؛بد انتخاب کردید، اگر درست انتخاب کرده بودید کشورمان پیشرفت میکرد،بااین همه هجمه های دروغین برخی شبکه های بیگانه مردم را فریب دادند و این مشکلات بوجود آمد.

انتهای پیام/