فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: تا کنون بیش از ۱۸هزار و ۵۷۸گشت محله با بکارگیری بیش از ۳ هزار نفر بسیجی اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرگرد پاسدار مصطفی دهقانیان امروز در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج،اظهار داشت:بسیج یعنی مردم و رمز موفقیت و ماندگاری بسیج رهبری الهی و دینی و پشتوانه مردمی است،بسیج وحدت آفرین است.

فرمانده سپاه ریگان ادامه داد:بسیج در برابر بی مهری ها ، بی انصافی ها و تهمت های بعضی از کج اندیشان صبر و صبوری پیشه می کند،بسیج خودی است.خودی آن است که دلش برای انقلاب و نظام می تپد و به امام و شهدا ارادت دارد و برای مردم به صورت حقیقی نه ادعایی احترام قائل است،بسیج مردمی و مطالبه گر است.

وی در ادامه اشاره داشت به اقدامات سپاه در مناطق مختلف ریگان و افزود: یکی از برنامه ها راه اندازی گروه های جهادی در هر پایگاه مقاومت که بیش از ۸۰ درصد از پایگاه ها گروه جهادی دارند و در حال انجام کار هستند.

دهقانیان تصریح داشت:در بحث اردوهای جهادی ۷روزه ۳ روزه و ۱ روزه و بیش از هزار نفر از بسیجیان بکارگیری شدند.

ایشان بیان داشت:گروه های جهادی در ساخت خانه عالم، ساخت مساجد ،حصارکشی مساجد و تکمیل کردن مساجد و حسینیه ها ساخت سرویس بهداشتی برای مساجد و محرومین حصارکشی خانه های محرومین مشارکت دارند.

وی ادامه داد:در بحث اردوهای جهادی دانش آموزی بحث مرمت و بهسازی مدارس و رنگ آمیزی مدارس و رفع مشکلات مدارس انجام شده است.

فرمانده سپاه ریگان گفت:در عرصه بهداشتی حضور تیم های بهداشتی از داخل و خارج از شهرستان و خدمات رسانی به مردم نیازمند که بیش از ۸هزار نفر خدمات چشم پزشکی، دندانپزشکی و بیماریهای داخلی و عفونی ختنه و بیماریهای خاص و غیره خدمات ارائه گردیده است.

وی افزود:در بحث محرومیت زدایی و عمرانی کمک به ساخت حوزه علمیه خواهران، کمک به ساخت مسجد ولی عصر ریگان و کمک به ساخت خانه عالم مسجد حضرت ابوالفضل (ع)که جمعا مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

دهقانیان ادامه داد:در بحث ساخت مسکن مددجویان اکنون ۱۲ باب مسکن مددجویان بی سرپرست با مشارکت کمیته امداد در حال ساخت است.در بحث جهیزیه حدود ۳۵ جهیزیه با مشارکت بسیج به افراد نیازمند و زوج های جوان اهداء گردیده است.

فرمانده سپاه ریگان تصریح داشت:دربحث اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی خصوصا دام سنگین و سبک وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی اشاره داشت به اجرای گشت های محله محور بسیج در ریگان و افزود:در مباحث امنیتی و گشت های محله محور و گشتهای رضویون که از بهمن ماه سال گذشته شروع شده است که این گشت ها به عنوان یک خدمات اجتماعی جهت اسایش و آرامش شما مردم عزیز شهرستان و سراسر کشور برنامه ریزی شده تا کنون بیش از ۱۸هزار و ۵۷۸گشت محله با بکارگیری بیش از ۳ هزار نفر بسیجی اجرا شده است و براساس گزارشات و تا کنون بیش از ۵۰ درصد کاهش جرائم داشته ایم.

دهقانیان در پایان گفت:در مباحث فرهنگی خصوصا آسیب های اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفته و  در بحث قرارگاه پیشرفت و آبادانی با کمک مسئولین در دهستان ناصریه و گاوکان اقدامات خوبی در پنج عرصه عمرانی، آموزش، پزشکی، فرهنگی و اشتغال در حال انجام است.

انتهای پیام/