رییس جمعیت هلال احمر ریگان با اشاره به بهرمندی بیش از 430 نفر از خانواده های معزز شهدا و جانبازان ریگان از خدمات این کاروان سلامت افزود: این کاروان با همکاری داوطلبانه 23 نفر از پزشکان متخصص، پیراپزشکان استان، اعضای داوطلبان و پرسنل این جمعیت برگزار شده است.

بهزاد عارف در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل،اظهار داشت: در ادامه فعالیت های هفته دفاع مقدس، جمعیت هلال احمر ریگان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، کاروان سلامت ویژه خانواده های معظم شهدا و جانبازان این شهرستان برگزار کرد.

عارف با اشاره به بهرمندی بیش از ۴۳۰ نفر از خانواده های معزز شهدا و جانبازان ریگان از خدمات این کاروان سلامت افزود: این کاروان با همکاری داوطلبانه ۲۳ نفر از پزشکان متخصص، پیراپزشکان استان، اعضای داوطلبان و پرسنل این جمعیت برگزار شده است.

وی با اشاره به ارزش اعتباری این برنامه به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال خاطرنشان کرد: در حاشیه این برنامه برپایی ایستگاه سلامت با ارائه خدمات اندازه گیری فشارخون و قندخون، اهدای بخشی از اقلام بهداشتی و تامین برخی از داروها صورت گرفت.

عارف با اشاره به پیگیری و تاکید مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص برگزاری این کاروان تصریح کرد: این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در روز جمعه مورخ۱۳/۷/۹۷ با حضور پزشکان داوطلب و خیر در محل جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان اجرا شده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان در پایان گفت: معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خصوص اجرای این طرح از هلال احمر ریگان به دلیل همکاری و تلاش بی وقفه در جهت تامین فضای فیزیکی و امکانات سخت افزاری که نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات دارد، تشکر و قدرانی کرد.

انتهای پیام/