فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:هر کسی که اساعه ادبی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد و بخواهد حرکتی را در داخل کشور،منطقه و فرامنطقه علیه ما انجام دهد باید آماده ضربه خوردن شدید و پشیمان کننده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری بارها تأکید داشته اند که دیگر دوران بزن و در رویی تمام شده است.

 

 

وی ادامه داد:بنابراین هر کسی که اساعه ادبی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد و بخواهد حرکتی را در داخل کشور،منطقه و فرامنطقه علیه ما انجام دهد باید آماده ضربه خوردن شدید و پشیمان کننده باشد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انتقام حادثه مراسم رژه اهواز بعد از گذشته هشت روز گرفته شد، عنوان کرد: در حادثه تروریستی سی و یکم شهریور ماه در اهواز تعدادی از خواهران و برادران ما به شهادت رسیدند و عوامل اصلی این حادثه کشته وتعداد ۲۲ نفر از عوامل پشت پرده آنها دستگیر شدند.

 

 

این مقام مسئول افزود: حمله موشکی سپاه به تروریست ها از فاصله ۵۷۰ کیلومتری با استفاده از شش موشک بالستیک و چند فروند هواپیما بدون سرنشین در منطقه ای که عمده عوامل الاهوازیه و جریان تجزیه طلب و وابسته به داعش حضور داشتند انجام شد.

 

 

سردار ابوحمزه گفت: این حمله هشداری است به اربابان گروهک های تروریستی  و کشورهای امارات،عربستان و اسرائیل که دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی بردارند.

 

 

وی ابراز کرد:تروریست ها بدانند هر حرکتی را که بخواهند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دهند با حرکت شدید و گسترده ای از سوی نیروهای مسلح رو به رو خواهند شد.

 

 

سردار ابوحمزه تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشداری است که به تروریست ها داده شد که اگر بخواهند حرکت های دیگری را علیه کشور انجام دهند با برخورد شدید، قوی و مقتدرانه تر سپاه  مواجه خواهند شد؛ اقدام سپاه پیامی است برای تمامی گروهک های تروریستی که نمی توانند کاری را علیه کشور ما انجام دهند و بعد آن را رها کنند.

 

 

انتهای پیام/م

  • منبع خبر : راه آرمان