جلالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ پرونده تخلف تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، دومین جلسه ستاد تنظیم بازاردر سال۱۴۰۰ درشهرستان ریگان ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری ریگان برگزار و موضوع سیمان و توزیع اقلام اساسی و تشدید بازرسی ها دستور کار جلسه بودکه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در این جلسه جلالی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با بیان اینکه در شهرستان ده عامل توزیع سیمان مشخص شده اند وروزانه بیش از ۵۰تن سیمان به طور متوسط توزیع می‌شود، تصریح کرد: باپیگیری های انجام شده این مقدار سیمان درروزهای آتی بیشتر خواهدشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان با بیان اینکه تقاضای کاذب ایجاد شده نیز باعث کمبود سیمان و احتکار آن شده است، افزود: برای پروژهای عمرانی نیز از استان تحویل سیمان دردستور کار هست و تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

جلالی همچنین گفت: در موضوع اقلام اساسی طرح ضیافت که ۵۹تن برنج، ۲۴تن روغن، ۲۴تن شکر خانوار و ۹۱تن شکر صنف و صنعت جذب و توسط فروشگاه های تعاون روستایی و فروشگاه های رفاه، کوروش و فروشگاه های دیگر درگنبکی درحال توزیع میباشد.

رئیس اداره صمت ریگان همچنین از اقدامات نظارتی گفت و اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ پرونده تخلف تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده که در این ارتباط یک مورد مربوط به سیمان با موضوع عرضه خارج از شبکه و یک مورد مربوط به احتکار روغن خوراکی درشهرستان هست که کشف به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال گردیده است.

انتهای پیام/