سرهنگ دهقانیان با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف تفکر بسیجی باشد ما موفق هستیم، اظهار کرد: امروز این جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه انداخته با تفکر بسیجی و نگاه به داخل می شود خیلی از مشکلات را حل کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سرهنگ مصطفی دهقانیان امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای شهرستان ریگان اظهار کرد:  انقلاب اسلامی گفتمان سلطه گری و زورگویی را به هم زد و گفتمانی تحت عنوان سلطه ستیز و جلوی استکبار ایستادن را و بوجود آورد.

فرمانده سپاه ریگان اشاره داشت به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی( ره) و تصریح کرد: کارکردهای بسیج را اگر بخواهیم در چله اول انقلاب اسلامی نام ببریم بسیار زیاد است، بسیج در همه صحنه ها چه خدماتی و چه اجرایی وارد شد و پیشکسوتان می دانند که بسیج چه جان فشانی هایی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیج در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه ایستاد و بیش از ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم این انقلاب کرد، عنوان کرد: در دفاع مقدس این بسیجیان عزیز بودند که از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

دهقانیان ابراز کرد: در بعد دفاعی، امنیتی و همچنین فتنه هایی که در سال های  ۷۸، ۸۸ و ۹۸ بوجود آمد بسیج وارد عمل شد و این فتنه ها را خفه کرد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان در ادامه تصریح کرد: امروز اندیشکده های غربی به این نتیجه رسیده اند که اگر ما می‌خواهیم انقلاب اسلامی را دچار ضعف و ضعیف شود باید به بسیج آسیب وارد کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج روز به روز قدرتمندتر و تنومند ترخواهد شد، اذعان کرد: از یاد نمی بریم در دوره اصلاحات کسانی که به آرمان ها و ارزش های انقلاب و حتی شهدای ما جسارت کردند، تنها کسانی در این دوران میدان داری انقلاب را کردند بسیجیان بودند که بار بصیرت دهی جامعه را انجام دادند.

دهقانیان افزود: در حوزه فرهنگی بسیج خدمات بسیار ارزشمندی انجام داده است، در مباحث اقتصادی آنجایی که تفکر بسیج بوده و روحیه جهادی بوده کار پیش رفته است.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء نماد بسیج است، اظهار کرد: در زمانی که تحریم بود و این قرارگاه بیشترین تحریم را داشته بزرگترین پالایشگاه ستاره خلیج فارس که در بحث تولید بنزین است را به بهره‌برداری رساند.

فرمانده سپاه ریگان بیان کرد: در بحث جاده، آب آشامیدنی، اشتغال، مسکن و هر کجا سیل و زلزله آمد بسیج وارد عمل شد، در بحث کرونا ببینید چه خدماتی را بسیج در سطح کشور، استان و شهرستان ریگان انجام داده است که ما بیش از سه میلیارد تومان در موضوعات مختلف معیشتی، تولید و توزیع ماسک، ضد عفونی کردن اماکن عمومی و معابر ریگان انجام شد.

دهقانیان در خاتمه با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف تفکر بسیجی باشد ما موفق هستیم، اظهار کرد: امروز این جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه انداخته با تفکر بسیجی و نگاه به داخل می شود خیلی از مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/