مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ما برای اسلام قیام کردیم،ما بنده ی شکم نیستیم.اما دولتمردان ما باید بیشتر از این تلاش کنند و توانمندی ایران را بفهمند.اگر جلوی هدررفت اقتصاد ایران گرفته شود نیاز به هیچ کشوری نداریم. ما منکر زحمات دولت نیستیم اما این مردم امروز هم وفاداری خود را دوباره به نمایش گذاشتند و از دولت میخواهندتوجه تان را به داخل متمرکز کنید.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی عارفی امروز در پایان راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در جمع مردم ولایتمدار ریگان اظهار داشت:امروز مرکز وحی یعنی مدینه و مکه به دست انسانهای پلیدی چون وهابیت افتاده و مرکز شرک و بت پرستی آنهم نه بت سنگی ،بت آمریکا و اسرائیل شده،تنها منبع فریاد مظلومیت ملت های مسلمان در جهان و فلسطین مظلوم،یمن لبنان، افغانستان از حلقوم ملت ایران بلند میشود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد:این افتخار برای ایرانی هاست،این مردم مانند آهن آب دیده اند و از هیچ چیز نمی ترسند.

وی افزود:قبل از انقلاب و بعد از انقلاب با هم قابل مقایسه نیست چون قبل از انقلاب ایران هیچ چیز نداشت و مردم از گرسنگی می مردند اما امروز جزء برترین ها هستیم.در جنگ جهانی دوم ده میلیون ایرانی از گرسنگی مردند و این خیانت پهلوی ها بود امروز برخی میخواهند چهره پهلوی ها را تطهیر کنند.

ایشان تصریح داشت:امروز برادران اهل سنت و شیعه با هم فرق ندارند.امروز دو امام جمعه در کنار هم نشسته اند و نماد اتحاد اسلامی است به برکت روح خدا خمینی کبیر.امروز در چهلمین سال از انقلاب اسلامی دست به دست هم دادیم و تفرقه را به گورستان تاریخ سپرده ایم و گفته ایم مسلمان هیچ فرقی باهم ندارد و این انقلاب متعلق به اسلام است نه متعلق به مکتب خاص و جمهوری اسلامی مال همه است.

وی عنوان داشت:قبل از انقلاب یک جاده هم نداشتیم اما امروز خدا را شکر همه چیز داریم.ما تحت فشار بودیم ما در سربالایی انقلاب بودیم و این طبیعی است که در سربالایی ماشین انقلاب کند میرود دشمن ترمزهای زیادی را به این ماشین وصل کردند امریکایی ها مارا از روز اول تحریم کردند.اختلافات قومی و قبیله ای راه انداختد برای اینکه ایران را از هم بشکنند و ایران را مثل سابق ببلعند.اما ولایت فقیه که محور درایت این نظام بود درست هدایت کرد و گفتند همه ایرانی اند و مسلمان و فرقی بین مسلمان ها نیست و تا امروز همه دوش به دوش هم همه یک صدا دارند و فریاد میزنند مرگ بر استعمارگر پیر انگلیس که اختلاف می انداخت تا بتواند مردم را غارت کند.

عارفی تصریح کرد:امروز ندای این ملت از گوشه های شرق کشورمان از شهرستان ریگان بلند بود که مرگت باد آمریکا کور شو ما با همه ی مشکلاتی که داریم چهلمین سال انقلابمان را با این جمعیت بالا جشن گرفتیم.ترامپ و پامپئو که گفتند ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید مانند بوش و ریگان و آقایان دیگر شما هم به گورستان خواهید رفت و سالها این انقلاب بر دلهای ملت ایران حاکمیت خواهد داشت و توسعه پیدا خواهد کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: ما امروز با اینکه در سربالایی و ترمزهایی بودیم که یک مورد آن ترور شخصیت های ما بود اما حاکمیت به هم نخورد این قدرت اسلام است که همه دنبال اسلام و قران اند.دنبال خدا بودن با یک رفتن و آمدن تکان نخواهد خورد و هیچ چیز آن را نخواهد لرزاند آنها ما را تحریم های گوناگون کردند اما ما به پیشرفته ترین دستاوردها رسیده ایم.

وی با بیان اینکه امروز ما در دقت و قدرت موشکی اول هستیم،گفت:امروز ما زیر دریایی میسازیم و پیشرفته ترین ناوگان دریایی را دارا هستیم به پشتوانه ی همین مردم .امروز ما داروهای ضد سرطان تولید میکنیم در حالی که فقط یکی دو کشور توانایی تولید آن را دارد.امروز پیشرفته ترین هواپیماهای جنگی را ما داریم.امروز خود آمریکایی ها از پیشرفت ایران حرف میزنند.

ایشان ادامه داد:تحلیلگر نظامی آمریکا میگوید آقای قاسم سلیمانی گفته است هر جا شما باشید ما بالای سرتان هستیم.انقلاب ایران امروز فقط در عراق ، سوریه ،لبنان و فلسطین نرفته است و در این کشورها خلاصه نمیشود بلکه امروز انقلاب ایران اروپا را هم در بر گرفته است.در مرکز مهد تمدن اروپا که دموکراسی از کشور فرانسه شروع شد در شهر پاریس شعار عدالت اجتماعی سر داده میشود .شعار عدالت اجتماعی شعار انقلاب اسلامی ایران بود این یعنی انقلاب اسلامی ایران به مرکز اروپا و جهان غرب رسوخ کرده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد:امروز انقلاب اسلامی ایران کل آفریقا را در برگرفته است.آمریکای لاتین تحت تاثیر مستقیم انقلاب ایران واقع شده اند و دهها هزار نفر در کشور آمریکای لاتین مسلمان شده اند به برکت این انقلاب.امروز در کنار کاخ سیاه آمریکا شعار مرگ بر آمریکا داده میشود.آمریکا راهی ندارد و دست و پا میزند.امروز اسرائیل محاصره مسلمان هاست و اگر کوچکترین حرکتی آمریکا بر علیه ایران انجام دهد اسرائیل محو خواهد شد و این را خوب میفهمند.

حجت الاسلام عارفی خاطر نشان کرد:ما هر کجا که تهدید شویم سلاح هایمان را با بردی میسازیم که مرکز تهدید را مورد حمله قرار بدهیم.ما توانایی بالایی داریم و از مکتب قران و اهل بیت درس گرفته ایم.سران سعودی اشتباه می کنند.آقای بن سلمان هم یک آدم معتاد دیوانه ای مثل خود ترامپ است.آمریکا بزرگترین بدهکار است.

وی افزود:امروز مردم یمن فدایی امنیت ایران میشوند و هزاران کودک آنها از بین میرود و امکان کمک به آنها نیست چون محاصره هستند.تسلط ایران بر تنگه ی باب المندب تثبیت شده است.فشارهای اقتصادی بر ایران از آمریکا و هم دستان سعودی اش اتفاق می افتد .امروز اگر ما مشکل اقتصادی داریم متهم اصلی آن آمریکا و اسرائیلی ها و اروپایی ها هستند ما ملتی هستیم که برای شکم قیام نکردیم و جوان های بسیاری از دست دادیم ما ۲۰۰هزار شهید دادیم و آنها را با نان و دنیا معامله نمی کنیم.

عارفی ادامه داد:ما برای اسلام قیام کردیم،ما بنده ی شکم نیستیم.اما دولتمردان ما باید بیشتر از این تلاش کنند و توانمندی ایران را بفهمند.اگر جلوی هدررفت اقتصاد ایران گرفته شود نیاز به هیچ کشوری نداریم. ما منکر زحمات دولت نیستیم اما این مردم امروز هم وفاداری خود را دوباره به نمایش گذاشتند و از دولت میخواهندتوجه تان را به داخل متمرکز کنید.ما نمی گوییم با دنیا گفتگو نداشته باشید گفتگو داشته باشید اما اعتماد نکنید.اینها انسانیت ندارند چون اگر داشتند مردم فرانسه را با تیرهای پلاستیکی کور نمی کردند و با گازهای اشک آور خفه نمی کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود:اینها نه به اخلاق معتقدند و نه به حقوق بشر و نه به دین و مذهب اینها انسانهای لاعبالی و لات های بین المللی اند که تا حالا لات خوری میکردند و حال که ایران جلوی آنها ایستاده است هیچ قدرتی نمیتواند این انقلاب را از مردم ایران بگیرد.

انتهای پیام/