ظهر امروز رزمایش کمک های مومنانه با هدف توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و اهدا ۱۰۰ سری جهیزیه در شرق و جنوب استان کرمان با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، به نقل از راه آرمان سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ظهر امروز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در رودبار جنوب گفت: با این اقدامات به دنبال آن هستیم تا خداوند عنایت خود را بیشتر کند و امروز تعداد زیادی جهیزیه برای زوج هایی که به واسطه آن زندگی خود را آغاز می کنند، توزیع می شود.

وی افزود: علاوه بر یکصد سری جهیزیه توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در شرایط کرونایی هم به کار می آید، اگرچه مردم خود به یک دیگر نیز کمک می کنند و خداوند به دو طرف خیر می رساند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ابراز کرد: موضوع مهمتر ایجاد اشتغال است که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در سپاه دنبال می شود.

سردار فدوی در رابطه با محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با مجموعه هایی که به نوعی تحت نظر رهبری هستند از جمله آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و…طیف وسیعی از کارها را دنبال می کند تا محرومیتی که بر اثر خباثت دشمنان ایجاد شده، رفع شود.

وی در پایان با اشاره به ضعف مدیریت اسلامی مسئولان خاطرنشان کرد:  کارهایی که مسئولان می توانستند انجام بدهند و ندادند باعث گرفتاری این چنینی شده و از طرف دیگر خشکسالی نیز باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

در ادامه سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این رزمایش با همکاری خیرین، مجموعه علویون تهران و سپاه استانی در حال برگزاری است که در آن واگذاری ۱۰۰ سری جهیزیه در هفت شهرستان با رقم سه میلیارد تومان انجام می شود.

سردار معروفی بیان کرد: ۵ هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و جمعا به ارزش دو میلیارد تومان توزیع می شود که یک هزار بسته توسط خیرین و چهار هزار بسته معیشتی مربوط به سپاه استان است که در راستای طرح شهید سلیمانی در موضوع حمایت از خانواده های در قرنطینه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمع کمک های امروز در توزیع جهیزیه و بسته های معیشتی ۵ میلیارد تومان برای مردم شرق و جنوب استان است.

انتهای پیام/