رئیس اداره ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش کرمان گفت: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی از امروز قابل دریافت است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل به نقل از باشگاه خبرنگاران، منصور شیخ پور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی از امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ از طریق  my.medu.ir قابل دریافت است.

وی افزود: چنانچه داوطلبی برای دریافت کارت مراجعه کرد و با پیام “شما وجه ثبت نام را پرداخت نکرده اید” مواجه شد، باید وجه را پرداخت و کارت را دریافت کند.

شیخ پور تصریح کرد: دانش آموزانی که کارت ورود به جلسه آن ها فاقد عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند تا نسبت به الصاق عکس و درج مُهر مدرسه بر روی عکس اقدام شود.

رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: داوطلبان در صورتی که به هر دلیل تا روز آزمون موفق به عکس دارکردن کارت خود نشدند، نگران نباشند، فقط کافیست در روز آزمون با یک مدرک شناسایی عکس دار به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند تا احراز هویت از سوی عوامل حوزه انجام شود و به سالن برگزاری آزمون وارد شوند.

به گفته وی، شروع فرایند آزمون ورود به پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۰ صبح و شروع فرایند آزمون ورود به پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی روز جمعه یکم تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح خواهد بود.