جانشین انتظامی نرماشیر گفت:ماموران در بازرسی دقیق از خودروی زانتیا تعداد ۱۲ بطری پلاستیکی حاوی مواد روانگردان شیشه را که به طرز بسیار ماهرانه و پیچیده در قسمتی از این خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرگرد اسحاق دریجانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل گفت:ماموران پلیس مبارز با مواد مخدر این فرماندهی ساعاتی قبل هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودرو زانتیا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر افزود:ماموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی تعداد ۱۲ بطری پلاستیکی حاوی مواد روانگردان شیشه به وزن ۱۱ کیلو و ۴۵۰ گرم را که به طرز بسیار ماهرانه و پیچیده در قسمتی از این خودرو جاساز شده بود ، را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی که قصد داشت این مواد را از کشور های همسایه به پایتخت کشور منتقل کند، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان گفت: طرح های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به طور شبانه روزی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در محور های اصلی و فرعی این شهرستان انجام ، که به همت و تلاش و تخصص ماموران مسیر این شهرستان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

انتهای پیام/