امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه خبرنگاران در صدر استقلال و خدمت به خلق الله هستند، تصریح کرد: رسانه ها نقش به‌سزایی در بیان مشکلات شهرستان ریگان داشته اند و رسانه‌های شهرستان به‌خوبی به مشکلات این شهرستان پرداختند که صدای ریگان به گوش مسئولان استانی و کشوری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین جعفر ریگانی امروز در خطبه های نماز این هفته شهرستان ریگان با اشاره به فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد کرد: روز خبرنگار را خدمت قلم بدستان و خبرنگارانی که در جهت ترویج فرهنگ خدا، قرآن، مکتب امام صادق علیه السلام و تقویت نظام جمهوری اسلامی قلم می‌نهند تبریک عرض میکنم.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران در صدر استقلال و خدمت به خلق الله هستند، تصریح کرد: رسانه ها نقش به‌سزایی در بیان مشکلات شهرستان ریگان داشته اند و رسانه‌های شهرستان به‌خوبی به مشکلات این شهرستان پرداختند که صدای ریگان به گوش مسئولان استانی و کشوری رسیده است.

وی ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم، افزود: متولیان فرهنگی، برنامه های شاد خود را به مناسبت عید غدیر در قالب رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دهند.

امام جمعه موقت ریگان افزود: مسئولان استانی و شهرستانی به اشتغال خرد خانگی در روستاهای شهرستان توجه جدی داشته باشند.

ریگانی با اشاره به اینکه محور ریگان – نرماشیر به قتلگاه تبدیل شده است، خواستار تسریع در روند ساخت باند دوم این محور شد.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه عنوان کرد: محور ریگان – جاسک که از محورهای استراتژیک در این شهرستان است، می‌تواند نقش به‌سزایی در اقتصاد ریگان ایفا کند این پروژه تعطیل و یا راکد شده است که نیاز به اعتبارات ویژه دارد.

ریگانی ابراز کرد: بیمارستان ریگان مدتی است که در شهرستان راه‌اندازی شده است نیاز به تجهیزات و پزشک متخصص با توجه به شرایط کنونی دارد.

ریگانی اشاره داشت به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و ابزار کرد: تقدیر و تشکر میکنم از سپاه استان و شهرستان ریگان که در این اعیاد و در چندین مرحله در قالب رزمایش کمک مومنانه مردم نیازمند را حمایت کردند.

گفتنی است به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و در نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان از جناب آقای حسین دانش خبرنگار و مدیر مسئول پایگاه خبری دیار نخل و جناب آقای موسی مولائیان خبرنگار صدا و سیما تجلیل شد.

انتهای پیام/