امام جمعه موقت شهرستان ریگان گفت:دانشجوی امروز خیلی آگاه تر و مستحکم تر در برابر افکار پلید و شوم دشمنان ایستادگی خواهد کرد و به آنها باج نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام جعفر ریگانی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار داشت:به آتش کشیدن  کنسولگری ایران در عراق کار دشمنان بود .

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:دشمنان در گذشته میخواستند فتنه سنی و شیعه را انجام دهند که با رهبری امام خامنه ای عزیز نتوانستند، حال دنبال فتنه شیعه با شیعه اند.

وی افزود:ما اعتقاد داریم شیعیان عراق برادران ما هستند، این خیمه شب بازی های دشمن را محکوم میکنیم.دشمن میخواهد اعلام کند کنسولگری ایران توسط عراقی ها به آتش کشیده شد که اینچنین نیست.این فتنه هم مدیریت شد و مردم سیلی سختی بر صورت دشمن زدند.

حجت الاسلام ریگانی با بیان اینکه جنبش دانشگاهی شروعش با استکبار ستیزی بود،اذعان داشت:امروز دشمن از مکانی که سیلی خورده است میخواهد دانشجوها را روبروی نظام جمهوری اسلامی قرار دهد، دانشجوی امروز خیلی آگاه تر و مستحکم تر در برابر افکار پلید و شوم دشمنان ایستادگی خواهد کرد و به آنها باج نمی دهد.

امام جمعه موقت ریگان ادامه داد:از دولتمردان توقع داریم امکانات رفاهی و علمی بیشتر در اختیار دانشجویان بگذارند تا بتوانند با توانمندی بالا در مقابل افکار دشمنان بایستند.مسئولان اشتغال و امید به آینده را در دانشجو تقویت کنید.

وی اشاره داشت به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و افزود:هدف از تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین اصول سیاست فرهنگی نظام جمهوری اسلامی در تعیین اهداف و برنامه های آموزشی پژوهشی علمی میباشد.

ریگانی با بیان اینکه امام(ره) تمام برنامه هایش سنجیده شده بود،اظهار داشت:اگر برنامه های امام خمینی (ره)بر زمین بماند انگار دین و پرچم اسلام بر زمین مانده است.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان در خاتمه بیان کرد:ما از مسئول شورای فرهنگی تقاضا داریم دست اندازهایی که در مسیر نهضت اسلامی قرار گرفته اند را بر طرف کنند.

انتهای پیام/