منتخب مردم شرق استان کرمان با بیان اینکه مسئولین باید اول نوکری مردم و خدمت به مردم را یاد بگیرند بعد در مسئولیت قرار بگیرند،تصریح کرد: ما آمده ایم کار و تلاش کنیم تا مشکلات مردم کمتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفر آبادی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل، اظهار داشت: از همه رقبای دیروز و رفقای امروز آقایان نیکزادی، شایق، شهمرادی زاده و آقای خواجه نظام تشکر می کنم.

وی افزود:تا دیروز همه ما رقابت داشتیم و امروز دیگر بحث رقابت نیست و اکنون رقابت برای نوکری مردم است.

منتخب مردم شرق استان کرمان تصریح داشت: از اعماق جان می گویم برای هر کسی که در توانم باشد کار و مشکلی را حل کنم فرقی نمی کند، چه کسی که به من رای داده باشد و چه کسی که رای نداده باشد. نگاه سیاسی و جناحی نمی کنم و در توانم باشد مشکلی را حل می کنم.

غضنفر آبادی در ادامه با بیان اینکه در انتخاب مدیران معیار شایسته سالاری است، عنوان کرد: مدیری که دست در جیب و کت شلوار اتوکشیده و پز بدهد و فقط خودش را ببیند و چهره ی گرد و غباری مردم را و محرومیت ها را نبیند به درد ما نمی خورد.

وی ابراز داشت: فکر نکنید نماینده مجلس یعنی آقا بالاسری. نماینده چه من باشم و چه شخص دیگری یعنی نوکری مردم ،نظام و انقلاب و چیزی جزء این نیست.

منتخب مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر اظهار داشت: هیچ برتری بنده نسبت به شما ندارم بلکه فقط نوکر مردم هستم و هر کس که فکر کند سرور مردم است او خائن به مردم، شهدا و انقلاب است.

وی ادامه داد: گرفتاری ما همین موضوع است که امروز مردم به این فلاکت رسیده اند یعنی برخی مسئولین احساس کردند که باید روی گردن مردم سوار شوند. اینطور نیست. مسئولین باید توجه داشته باشند و بفهمند هر مسئولی نوکر مردم است.

غضنفر آبادی خاطر نشان کرد: کارها باید در چهارچوب قانون انجام شود اینکه کسی بگوید فلانی طرفدار فلان شخص بوده و کارش را راه بیندازد و از شخصی دیگر را راه نیندازد این خائن است.

منتخب مردم شرق استان کرمان با بیان اینکه مسئولین باید اول نوکری مردم و خدمت به مردم را یاد بگیرند بعد در مسئولیت قرار بگیرند،تصریح کرد: ما آمده ایم کار و تلاش کنیم تا مشکلات مردم کمتر شود. برای سرفرازی نظام و انقلاب آمده ایم هر کسی در توانش هست در هر حزب و گروهی البته من حزب و گروه نمی شناسم هر کسی انقلابی و ولایی هست ما در خدمتش هستیم.

غضنفر آبادی با بیان اینکه حزب ها، گروه ها و جناح ها باید فدای منافع مردم شوند، ابراز داشت: هیچ چیزی برتر از منافع مردم نیست و هیچ چیزی بهتر از آینده روشن و درخشان برای مردم نیست.

وی افزود: هرکسی هر کاری از دستش بر می آید بیاید انجام دهد من در خدمتش هستم. هرکس می خواهد سرمایه گذاری سالم انجام دهد من در خدمتم.

منتخب مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر در خاتمه اظهار داشت: مردم بالاتر از همه هستند وقتی مردم تصمیمی بگیرند هیچ کس نمی تواند کاری کند. مردم بدانند به عشق خدمت به شما پا به این عرصه گذاشتم و تا آخرین توانم برای حل مشکلات شما تلاش می کنم.

انتهای پیام/