فرماندار شهرستان ریگان گفت :در شهرستان ریگان ما از امنیت پایداری برخوردار می باشیم که دستگاه قضایی به خوبی در این شهرستان اقداماتی را انجام داده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛امین باقری امروز در مراسم تجلیل از دستگاهای امنیتی به مناسبت هفته قوه قضاییه در شهرستان اظهار داشت: با همکاری شوراهای حل اختلاف در شهرستان نزاع های دسته جمعی در این شهرستان به صلح وسازش ختم شده است .

فرماندار ریگان بیان داشت :در شهرستان ریگان از امنیت پایداری برخوردار می باشیم که دستگاه قضایی به خوبی در این شهرستان اقداماتی را انجام داده است .

امام جمعه ریگان نیز در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه باید پرچمدار حقوق عمومی در جامعه شود ودر هر زمینه ای که لازم بود از حقوق مردم با قدرت دفاع کند.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با همت وجدیت وپشتکار وعدالتی که وجود دارد توانسته ایم دست دشمنان را از این مرزوبوم کوتاه نماییم . دستگاه قضا در این زمینه نقش بسیار ارزنده ای را ایفا نموده است .

امام جمعه ریگان تصریح کرد :امروز مسولین ودستگاه قضا عدالت اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند .

حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت: پیشگیری از جرم واصلاح مجرم را در دستور کار خود قرار دهند ویکی از راه های پیشگیری از وقوع جرم قوانین بازدارنده می باشند .

وی عنوان کرد: با همکاری شوراهای حل اختلاف وسران طوایف ما شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان هستیم .

در این مراسم از دستگاه های امنیتی شهرستان ریگان تقدیر شد.

انتهای پیام/