فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت:بسیج میدان دار عرصه های کلان ملی و دینی است،هرکجا انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد بسیج حاضر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛سرگرد پاسدار مصطفی دهقانیان امروز قبل از خطبه های نماز جمعه ریگان اظهار داشت:بسیجی فرهنگش برگرفته از غیور مردانی است که در دفاع مقدس جان خودشان را تقدیم کردند،رهبر انقلاب می فرمایند بسیج را ما در میدان عمل دیدیم در عرصه های مختلف،در دفاع مقدس ،در عرصه های مختلف مثل فناوری های متنوع از سلول های بنیادی گرفته تا انرژی هسته ای ،بسیج یک اندیشه و یک تفکر است، بسیج یک منطق است، بسیج یک منظومه فکری است که این منظومه فکری را از معنویات و فرمایشات امامین انقلاب فرا گرفته اند.

فرمانده سپاه ریگان بیان داشت:این که می بینید همه اقشار جامعه مجذوب بسیج می شوند این است که بسیج صرفا یک حرکت احساسی نیست و یک منطق قوی پشت سر بسیج وجود دارد که این منطق منطق علم با عمل همراه میشود.

وی با بیان اینکه بسیج در قبال سرنوشت کشور ،جامعه و حتی سرنوشت جهان و انسانیت مسئولیت دارد،ادامه داد: انقلاب اسلامی در حالی وارد چهل سالگی خود میشود که فتنه های مختلفی از جمله فتنه های سخت و نرم را پشت سر گذاشته که دشمنان داخلی و خارجی راهبردهای مختلف و سناریوهای مختلف برنامه ریزی کردند جهت فروپاشی و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشمنان همیشه شکست خوده اند.

دهقانیان تصریح داشت:این تحریم هایی که دشمن انجام می دهد اینها از اول انقلاب هم بوده، مسئولین ما و افرادی که مسئولیت دارند باید مدیریت جهادی و انقلابی و مدیریت بسیجی را سرلوحه کار خودشان قرار بدهند تا مشکلات حل شود.

فرمانده سپاه ربگان افزود:دشمن در تمام جنگ ها علیه ایران شکست خورده است و انشاءالله در جنگ اقتصادی هم شکست خواهند خورد و گام اخر آنها جنگ اقتصادی است با کمک خداوند متعال و حمایت های مقام معظم رهبری و کمک مسئولین پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از تفکر بسیجی حراس دارد و نگران است،عنوان داشت:بحث موشکی و هسته ای و حقوق بشر اینها همه بهانه است که دشمن در می آورد.امروز همان فرمایش امام راحل که فرمودند هسته های مقاومت باید به جهان صادر شود و تقویت شود و انقلاب اسلامی به جهان صادر شود امروز همین اتفاق درحال انجام است.

ایشان در ادامه تصریح کرد:حضور مستحکمی که بسیج در منطقه دارد امروز با الهام گرفتن از تفکر بسیجی و انقلابی بعد از سالها ۴۷۰موشک برای اولین بار توسط حماس و نیروهای انقلاب به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب میشود این تفکر تفکر بسیجی است این تفکر تفکر انقلابی است که رژیم صهیونیستی و کابینه رژیم اشغالی اعلام ورشکستگی می نماید و وزرای آن استعفاء می دهند.

وی افزود:امروز آثاری از آمریکا و داعش در عراق دیده نمی شود و این همان تفکر بسیجی است،چرا امروز که این همه خیانت ها در حق مردم یمن میشود تمام رسانه ها ی غربی و جنایتکاران مهر سکوت بر دهان زده اند .

دهقانیان گفت:امروز هزاران نفر جوان بسیجی که مثل شما بسیجیان در کشورهای مسلمان سازماندهی شدند و آماده مقابله با استکبار جهانی هستند.

فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه بعضی ها بسیج را به جناح گرایی متهم می کنند،افزود:بسیج نه یک باند است نه یک حزب است و نه یک جریان سیاسی،بسیج تنها در تراز ملت ایران است در تراز جهانی مطرح است و الگوی بسیج امروز جهانی شده است.

وی عنوان کرد:بسیج میدان دار عرصه های کلان ملی و دینی است،هرکجا انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد بسیج حاضر است و همه احزاب و معتقد و مومن به انقلاب اسلامی و افرادی که دل در گرو انقلاب و راه شهدا داشته باشند ما آن را بسیجی می نامیم .

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد:بسیج نمی تواند با برخی افراد که اعمال منافقانه و غرب پسند و سکولار انجام می دهند مدارا کند و آنها را مورد تایید خودش قرار دهد، بسیج نمی تواند از انقلاب و مسیر انقلاب فاصله بگیرد.

دهقانیان تصریح کرد:بسیج برای خودش مرزبندی کرده است و افرادی که از خطوط قرمز نظام عبور کرده باشند بسیج مقابل آنها می ایستد و ابایی هم ندارد و این مسئله اصلا جناحی نیست بلکه اصرار بر مرزبندی خودی و غیر خودی و یا مرزبندی انقلابی و غیر انقلابی است.

وی ادامه داد:چطور وقتی یکی از افرادی در میتینگ شرکت می کند بنام شیرین عبادی و بارها توسط اصلاح طلبان مورد تکریم قرار می گیرد ایشان می گوید عضویت دانش آموزان در بسیج دانش آموزی نقض حقوق بشر است،بسیج چطور میتواند حامیان این نگاه را از خود بداند و یا خودی محسوب کند.یا فرد دیگری که بسیج و هیئت های مذهبی را منشاء خشونت می داند آیا بسیج باید اینها را نیروهای خودی و انقلابی بداند؟

انتهای پیام/