امام جمعه موقت ریگان گفت:جو درست کرده اند که همه مدیران فاسد هستند نه خیر نیروهای جهادی و انقلابی زیاد هستند اما الان فرصت خدمتگذاری دستشان نیست،به قول وزیرسابق  بهداشت خود مردم انتخاب کردند ،برخی ها می خواهند ناکامی های این دولت را به پای انقلاب بگذارند نه این درست نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت:دشمنان ایران از جمله آمریکا با استفاده از پول های گاو شیرده(عربستان) از نیمه سال ۹۶ هجمه هایی علیه کشور در فضای مجازی آغاز کردند.

خطیب جمعه موقت ریگان با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب احیای اسلام بود،افزود:انقلاب اسلامی ما را از زیر حاکمیت طاغوت و فاسد شراب خوار نجات داد.

وی ادامه داد:پیروی انقلاب یک معجزه بود،این انقلاب یک هدف مقدس دارد و آن اینکه زمینه سازی برای انقلاب بزرگ جهانی امام زمان (عج) است.

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه دشمن القا می کند همه مشکلات کشور را بیندازد به گردن انقلاب،تصریح داشت:به فضل خدا و با استقامت از این جنگ اقتصادی بیرون خواهیم رفت،مدیران دلسوز انقلابی و جهادی زیادی داریم اما الان فرصت خدمتگذاری ندارند.

وی گفت:جو درست کرده اند که همه مدیران فاسد هستند نه خیر نیروهای جهادی و انقلابی زیاد هستند اما الان فرصت خدمتگذاری دستشان نیست،به قول وزیرسابق  بهداشت خود مردم انتخاب کردند ،برخی ها می خواهند ناکامی های این دولت را به پای انقلاب بگذارند نه این درست نیست.

ایشان بیان داشت:سادگی کردیم گفتیم امضای کری تضمین است،سادگی کردیم به آمریکا اعتماد کردیم،سادگی کردیم و گوش به حرف مقام معظم رهبری نکردیم،جلوی اینجور اشتباهات باید گرفته شود.

حجت الاسلام غضنفر آبادی در ادامه بیان کرد:هر کجا که می خواهیم حرف بزنیم منصفانه حرف بزنیم،خدا را در نظر بگیریم،مسئولین شهرستان های سابق و کنونی شرق استان کرمان می دانند که این اعتبارات که برای شهرستان ها می آیید به خاطر شهرستان بودن است.مثال می زنم،شهرستان نرماشیر قبل از اینکه شهرستان بشود اعتبارات یکسالش ۳۰۰ میلیون تومان بود اما سال بعد که شهرستان شد اعتباراتش ۱۳ میلیارد تومان شد.

وی افزود:در سفرهای استانی ریاست جمهوری هیچ نماینده ی به بخش ها نمی آمد کما اینکه در دولت های نهم و دهم نیامدند انها می گفتند برنامه های ما در شهرستان ها است.

امام جمعه موقت ریگان تصریح کرد:امروز این خدماتی که وجود دارد ما این ها را شهرستان کردیم،یک مسیر را باز کرد شهرستان شدن روی اعتبارات و بودجه ها ،اگر به روستاها و دهستان ها اعتباراتی تعلق می گیرد به خاطر شهرستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان شدن یعنی چشمه باز کردن،عنوان داشت:مسئولین طرح های بزرگ را دنبال کنند،جاده ریگان-جاسک باید سریعتر انجام شود،ما خدمات بزرگ لازم داریم.

غضنفرآبادی در پایان عنوان داشت:یکی از این بخش ها(گنبکی،نگین کویر و روداب) زمینه شهرستان شدن را دارند،زمانی که ما آمدیم کسی باورش می شد فهرج یا نرماشیر شهرستان شود.

انتهای پیام/