امام جمعه موقت شهرستان ریگان  اشاره داشت به دیدار  بشار اسد با رهبر معظم انقلاب اسلامی و افزود:این دیدار در واقع جشن پیروزی مقاومت بود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن قدردانی از دست اندرکاران کنگره شهدای استان ،اظهار داشت: پیام شهدا این است که اگر ما با شجاعت و جثارت و تکه بر توان خود وارد هر عرصه ای شدیم دیگر خوفی نداشته باشیم و نگران نباشیم.در هرجا و هر مسئله ای که ما به پیغام و صحبت شهدا عمل کردیم و وارد شدیم موفق شدیم.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه بیان داشت:دشمن میخواهد ما را از امید به آینده بترساند و باز دارد هرجا و هر ملتی پیام شهدا را عمل کردند موفق شدند اما هرجاکه از دشمن ترسیدند باختند.

وی همچنین  اشاره داشت به دیدار  بشار اسد با رهبر معظم انقلاب اسلامی و افزود:این دیدار در واقع جشن پیروزی مقاومت بود،جشن غلبه مقاومت بر سازش، اگر به فرمایشات رهبری و شهدا عمل کنیم موفق خواهیم شد .این نشان می دهد اگر اقتصاد مقاومتی را انجام دهیم موفق خواهیم شد اگر دست به سمت بیگانگان دراز کنیم نتیجه مثبتی نخواهیم داشت.

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:با توجه به اینکه نزدیک سال جدید هستیم جشن نیکوکاری اهمیت خاصی دارد و همه ان شاءالله همکاری خوبی داشته باشند و دست مستضعفین را بگیرند و احسان و نیکوکاری کنند.

ایشان اشاره داشت به روز درختکاری و افزود:روز درختکاری برای منطقه و شهر ما بسیار اهمیت دارد. بحث جنگل کاری و درختکاری برای ریگان یک ضرورت است ،مسئولین باید به این امر و مسئله اهمیت بدهند. این طوفان ها و مشکلات ریزگردها این منطقه را اذیت می کند و تمام روزهای سال باید روز درخت کاری باشد.

حجت الاسلام طالبی فرد در پایان گفت:روز درختکاری یاد آوری است برای مسئولین ما که توجه کنند به این بحث که مردم دارند اذیت میشوند.مردم هم باید همکاری کنند و هرکسی یک درخت بکارد جلوی بسیاری از این مسائل گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/