فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت:به همه اختشاش گران و دشمنانان اعلام می‌کنیم ما بسیجیان آماده هستیم و این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار بسیجیان بود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ مصطفی دهقانیان در جمع بسیجیان گردان‌های شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: هدف از این رزمایش بزرگ نمایش اقتدار و ایجاد وحدت و همدلی و حفظ انسجام بسیجیان و گردان‌های بیت المقدس است.

وی افزود: بسیج نهادی است که امام (ره) تشکیل آن را از الطاف خداوند می‌داند و واژه‌ها و کلماتی که امام (ره) نسبت به بسیجیان داشتند حکایت از اهمیت بسیج دارد .

دهقانیان بیان کرد: ما امروز درمسائل مختلف دراین چهل سال پیشرفت‌هایی کردیم دربحث نیروی انسانی دربحث نیروی نظامی ودفاعی ما امروز در بحث موشک‌های نقطه زن درمنطقه و جهان رتبه اول را داریم .دربحث پهپاد‌ها  دربین پنج کشور اول جهان هستیم مادربین کشور‌های جهان دربحث‌های علمی رتبه شانزدهم راداریم ودربین کشور‌های منطقه رتبه اول را داریم در مباحث نانو وهسته‌ای و دیگر مسائل رتبه‌های شگفت انگیز کشور ایران دارد.

وی افزود:در حوادث اخیر درمسئله سوخت چگونه می‌خواستند از این فرصت استفاده کنند که ریس جمهوری امریکا و وزیر امور خارجه امریکا و نخست وزیر خبیث اسرائیل و ریس جمهور فرانسه با هماهنگی سلطنت طلبان و جلادان دهه شصت یعنی منافقین از این حوادث ذوق زده شدند که هرجور شده نظام را به مرحله سقوط بکشانند که افرین براین مردم شجاع وبا بصیرت جمهوری اسلامی ایران وشما بسیجیان عزیز که از این امتحان سربلند امدید که با تمام مشکلات اعم از اقتصادی متوجه نقشه‌های اشرار و ضد انقلاب شدید که امریکا واسرائیل ان‌ها را هدایت میکردند که مردم صف خود را از اشرار جدا کردند وبه مستکبران جهان ونوکرانشان فهماندن ما دست از ارمان‌ها، ارزش‌ها و خون شهدا بر نمیداریم و نایب امام عصر (عج) حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز را تنها نمیگذاریم.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت:به همه اختشاش گران و دشمنانان اعلام می‌کنیم ما بسیجیان آماده هستیم و این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار بسیجیان بود.

سرهنگ دهقانیان در پایان خطاب به مسولین گفت:به مسئولین یاداوری میکنم که به فکر این مردم باشید. نگذارید فرصت بدست فرصت طلبان بیفتد، با مدیریت جهادی وبااعتماد به وعده الهی مشکلات اقتصادی را حل کنید.

انتهای پیام/