مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)ریگان اظهار داشت:در چند ماه اخیر در بحث اشتغال و کار آفرینی موفق شدیم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان و اقشار آسیب پذیر این شهرستان پرداخت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،قبل از ظهر امروز مدیر و معاون کمیته امداد امام خمینی(ره)ریگان به همراه مسئول زکات شهرستان از دفتر پایگاه خبری دیار نخل بازدید کردند.

علی رکن آبادی اظهار داشت: یک خبرنگار و رسانه با اطلاع رسانی صحیح می تواند باعث پیشرفت برای جامعه شود و  رسالت خبرنگاری ارزش بسیار بالایی دارد.

وی اذعان داشت:پایگاه خبری دیار نخل همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد ریگان دارد و اتفاقات خوبی که می تواند باعث آرامش و بقای جامعه شود را در این رسانه منعکس می کنید که جای قدردانی دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)ریگان تصریح کرد: همه ی مواردی که شما منعکس می کنید به عنوان موانع ،مشکلات مردم و بعضا پیشرفت هایی که حاصل میشود اجر آنها  نزد خداوند بزرگ محفوظ خواهد ماند .

رکن آبادی در ادامه به عملکرد این رسانه اشاره و عنوان کرد:عملکرد این پایگاه خبری سازنده و با تعامل بوده و فارغ از هر گونه مسائلی رسانه دیار نخل تلاش بر انعکاس خوبی ها داشته و وقتی خوبی ها منعکس شود واقعا می توانید تاثیر گذار باشد.

وی افزود: رسانه در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و پایگاه خبری دیار نخل با ایده و برنامه با مسائل برخورد کرده است.

رکن آبادی بیان داشت: کمیته امداد یک نهاد مردمی و انقلابی است که با دم مسیحایی حضرت امام(ره) تاسیس شد و استمرار آن با هدایت های مقام معظم رهبری پیش میرود و این نهاد برگرفته از خود مردم است برای پیشرفت امور اجتماعی فرهنگی و هر انچه که برای بقاء و آرامش مردم و جامعه باشد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)ریگان اظهار داشت:یکی از محورهای پیشرفت شهرستان در کنار هدایت های امام جمعه محترم ، مدیریت فرماندار و سایر مسئولان، من پایگاه خبری دیار نخل را هم باعث پیشرفت شهرستان می دانم.این را باید قدر دانست و ما هم ان شاءالله در کنار سایر مسئولان و همکاری این رسانه بتوانیم کمک کنیم تا پیشرفت ها حاصل شود.

وی در ادامه افزود:کمیته امداد امام خمینی(ره) ریگان در ماه مبارک رمضان هفده هزار غذای گرم بین مددجویان و افراد آسیب پذیر جامعه توزیع کرد.

رکن آبادی ابراز داشت:کمیته امداد ریگان در بحث کمک رسانی به سیل زدگان رتبه سوم را در استان کسب کرد و شهرستان های در حال توسعه استان در بحث کمک به سیل زدگان بعد از ریگان قرار گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)ریگان اظهار داشت:در چند ماه اخیر در بحث اشتغال و کار آفرینی موفق شدیم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان و اقشار آسیب پذیر این شهرستان پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش داریم بر مبنای تعامل سازنده حرکت کنیم و وحدت رویه میتواند کارساز باشد،ابراز داشت:طی تفاهم نامه ای که با سپاه شهرستان داریم واحد های مسکونی مددجویان تا مرحله ی سقف پیش رفته و دنبال این هستیم مابقی واحد های مسکونی را هم با کمک سپاه پاسداران به اتمام برسانیم.

رکن آبادی در پایان اذعان داشت:در ارتباط با بحث مسکن مددجویان از پروژه پنج هزار واحدی که دولت در اختیار کمیته امداد گذاشت، بر مبنای مطالبه و درخواستی که ما داشتیم صد مورد مسکن مدد جویی داریم که هفته گذشته کلنگ ساخت پنجاه واحد این مسکن ها زده شد و هر مسکن پنجاه میلیون تومان هزینه دارد، با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد ریال  فاز اول و فاز دوم  در مرحله بعد آغاز میشود و دنبال این هستیم دیگر کسی از مددجویان در ریگان فاقد مسکن نباشد.

انتهای پیام/