موسوی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را در پیامی به خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه شهرستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، متن این پیام به شرح زیر است :
“به نام خداوند صاحب خبر

اینک که ۱۷ مردادی دیگر و روز زیبای خبرنگار آمیخته با بوی خوش غدیر، عید ولایت و امامت فرا می رسد؛ تجلی مفاهیم ارزشمند مبارزه برای ایجاد حاکمیت حق و حقیقت، گسترش آگاهی و معرفت، تکریم شعائری چون امانت داری، احساس مسئولیت، وجدان بیدار، تعهد و ایثار در سایه این تقارن، پر رنگ تر و با معناتر از همیشه به مجال می رسد.

چه احساس با شکوهی است تکرار تجلیل از ساحت پاک شهیدان و چه قداستی دارند بهانه های پر بهایی که این لحظه های ناب را می آفرینند.

هفدهم مرداد، روز خبرنگار و تجلی نام و مرام خبرنگار شهید محمود صارمی، فرصت مغتنم و سرشار از غرور و افتخاری است برای تقدیم ارادت به آستان نورانی این شهید والا مقام و تمام انسان های شریفی که برای اثبات والاترین معانی واقعی و عمیق نهفته در نام و آوازه خبرنگار از جمله آزادگی، شجاعت، حق طلبی، غیرت و مردانگی، حماسه آفرین و پیشتاز شدند و حتی از نثار جان عزیز خود دریغ نکردند.

بی شک در عصر گسترش ارتباطات و نقش نمادین اطلاع رسانی در رویکرد ترویج آگاهی عمومی، صحنه رشد و توسعه پایدار فرهنگ و هنر غنی و آمیخته با ارزش های متعالی سرزمین سرافرازمان، همواره متکی و مبتنی به وجود متعهد، عملکرد دلسوزانه و مساعدت موثر فرهیختگان شریفی چون قشر خجسته و وارسته خبرنگاران است.

در این برهه حساس که ویروس جهان گیر و خطرناک کرونا بخش عظیمی از دغدغه و نگرانی جامعه مردمی را در برگرفته و یکه‌تاز میدان تاراج جان انسان‌های بیگناه شده باز هم عرصه دیگری برای حضور زنده و فعال و موثر خبرنگاران فهیم گسترده شده تا با رفتن تا قلب حادثه و گام نهادن در دل صحنه خزان آور این ویروس منحوس، رسالت اطلاع رسانی خود را به انجام رسانده و بار نقل و انتقال حکایت و روایت مبارزان و خستگی‌ناپذیران این صحنه ؛ جهادی نو در راه نجات جان انسان ها از جمله پزشکان و پرستاران، این ربایندگان گوی انسانیت و اشرف آدمیان این زمانه خطیر و روز و روزگار جدید را نیک و نیکو به عهده گرفته اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده به همه مردم شریف و آگاه به خصوص به تمام خبرنگاران و جهادگران عرصه اطلاع رسانی کشور اسلامیمان، از تمام زحمات و ایثارگری‌ها و از شیوه و منش انسانی و خداجویشان به سهم خود تقدیر و تشکر نموده و برایشان از درگاه ایزد منان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در تمام مراحل زندگی و به خصوص در روند دلپذیر ایفای مسئولیت سترگ اما شیرینشان و در راستای پیشبرد اهداف عالی و متعالی نظام مقدس میهن اسلامیمان و نشر و ترویج مبانی ارزشمند آن را مسالت دارم

سید مجتبی موسوی
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان