مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: سازماندهی فعالیت های تربیتی، یکی از اهداف اجرای طرح شهیدبهنام محمدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛احمد رحیمی در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید بهنام محمدی  با بیان اجرایی شدن طرح شهید بهنام محمدی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در ۶ آموزشگاه متوسطه دوره اول شهرستان ریگان با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، افزود: این طرح با هدف سازماندهی فعالیت های تربیتی در شهرستان ریگان و به منظور تکمیل فرایند آموزش در خانه، مدرسه و مسجد با تأکید بر تربیت نوجوان انقلابی اجرا خواهد شد.

وی بهره گیری از ساعات پرورشی و دفاعی و همچنین زنگ های تفریح را زمان مناسبی برای اجرای طرح شهید بهنام محمدی دانست و تصریح کرد: دانش آموزان در این ساعات به انجام کارهای پژوهشی می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان اظهار کرد: با توسعه این طرح در مدارس شهرستان می توان بسیاری از نوجوانان مستعد و پرتلاش را جذب کارهای پژوهشی و مساجد کرد و در نهایت فرایند آموزش و تربیت انقلابی را در خانه، مدرسه و مسجد ادامه داد.

رحیمی در پایان به چالش های پیشرو و ظهور تکنولوژی های مدرن همچون رسانه های بیگانه را مورد توجه قرار داد و گفت: این رسانه ها در تلاش هستند تا با ایجاد معضلاتی در بین دانش آموزان، مسائل تربیتی را مورد حمله قرار دهند.

بر پایه این گزارش ،جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس دوره اول متوسطه شهرستان ریگان با حضور امام جمعه،مدیر آموزش و پرورش،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه،معاون پرورشی آموزش و پرورش،فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و کارشناسان حراست،متوسطه دوره اول و انجمن اولیا و مربیان برگزار شد.

انتهای پیام/