امام جمعه ریگان با بیان اینکه دنیای امروز ،دنیای موشک است نه دنیای گفتگو ، اظهار داشت :دشمن سردار عزیز ما را با موشک به شهادت رساند و سیلی محکم سپاه هم با موشک بود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه بالاترین ویژگی و بصیرت شهید سلیمانی بزرگ اخلاص بود ،اظهار داشت : هنر او این بود که شجاعت و تدبیر را در راه خدا هزینه می کرد .

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی اهل تظاهر ، ریا و خودنمایی نبود افزود :سلیمانی اهل جناح و حزب بازی نبود و در آستانه ی انتخابات این برای ما درس است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه سلیمانی انقلابی بود و انقلابی گری خط قرمز او بود ، تصریح داشت :هدف اصلی دشمن از به شهادت رساندن سردار سلیمانی ایجاد ترس و وحشت بین مردم ایران و عراق بود و ملت ایران و عراق این تهدید را به فرصتی ملی و شجاعانه تبدیل کرده است.

رنجبر ماهانی در ادامه اذعان داشت :تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی با حضور ۲۰ میلیونی و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک رکورد تاریخی در جهان محسوب شد.

وی ابراز کرد :آمریکا در منطقه احساس نا امنی کرده بود و به بن بست رسیده بود و تنها راه برون رفت را نابودی مقاومت با شهادت سردار دلها میدانست.

خطیب جمعه ریگان اشاره داشت به انتصاب فرمانده جدید سپاه قدس از سوی مقام معظم رهبری و تصریح کرد :سردار قاآنی زودتر از سردار سلیمانی عزیز وارد سپاه قدس شد و نزدیک به چهل سال سردار قاآنی مرد جبهه و جنگ بود و با تمام رموز و عملیات ها آشناست.

رنجبر ماهانی عنوان کرد :موشک های هوافضای سپاه به پایگاه عین الاسد چشم شیر را کور کرد.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه دنیای امروز ،دنیای موشک است نه دنیای گفتگو ، اظهار داشت :دشمن سردار عزیز ما را با موشک به شهادت رساند و سیلی محکم سپاه هم با موشک بود.

وی افزود :شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد آنچه در مقابل دشمن جواب می دهد منطق مقاومت است نه منطق مذاکره و سازش.

رنجبر ماهانی در خاتمه با بیان اینکه پایگاه عین الاسد با ۱۶ موشک سپاه مورد هدف قرار گرفت که آمریکایی ها از انهدام و رهگیری آنها عاجز بودند ،اظهار داشت :آمریکایی ها از اعلام خسارت ها و حتی تعداد کشته شدگان خود وحشت دارند و آنچه مهم است اینکه ابهت کدخدای پوشالی شکسته شد.

انتهای پیام/