سردار حسین معروفی گفت: در سالگرد حاج قاسم در استان کرمان همه مسئولان کرمان یکی شدیم و این یک تجربه عالی در استان بود که باید حفظ شود حتی با تغییر دولت نباید این فرصت را از دست دهیم ؛ همه باید با عشق و اراده و ارادت و بدون توجه به جایگاه باید کار کنیم.

به گزارش پایگاه  خبری دیار نخل به نقل از راه آرمان،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان عصر امروز در کارگروه‌ گلزار بین المللی شهدای کرمان با حضور احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمان،سید مهران عالم زاده شهردار کرمان، آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان، رودري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، سرهنگ محمد زمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله و برخی دیگر از مسئولان استان کرمان گفت: در رابطه با شخصیت کم نظیر شهید قاسم سلیمانی نمی شود صحبت کرد و هرچه بیشتر میگذرد بیشتر به این اسرار الهی دست پیدا می کنیم.

وی با بیان این که شهید سلیمانی جز اسرار الهی است توضیح داد: اسرار الهی بودن شهید سلیمانی را باید در زندگی ۴۰ساله اخیر ایشان دید، زندگی که جز اخلاص در آن دیده نمی شد.

وی عنوان کرد: هرکس جامعیت شهید حاج قاسم را داشته باشد می تواند خدمت کند، این خدمت نه اصولگرا و نه اصلاح طلب بلکه حول محور انقلاب اسلامی و ملت ایران و ولایت باید باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: جاذبه مغناطیسی الهی در وجود شهید حاج قاسم بود چرا که این جاذبه همه را از هر قشری جذب کرده است و برجستگی این انسان بزرگ بخاطر حفظ انقلاب و بزرگی ملت است به شهید حاج قاسم سلیمانی نباید به عنوان یک فرد نگاه کرد بلکه به فرموده ی مقام معظم رهبری مکتب و مدرسه درس آموز است.

سردار معروفی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی را عمل کننده به مکتب انقلاب و امامین انقلاب دانست و افزود: آمریکایی ها و اسرائیلی ها شهید سلیمانی را نه به عنوان فرمانده سپاه قدس بلکه به عنوان فرمانده امام زمانی که بسترسازی ظهور کرد،به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه ثارالله به اهمیت وظیفه و رسالت مسئولان کرمانی اشاره کرد و توضیح داد: شهید سلیمانی به عنوان قله و سرچشمه در کرمان است از این رو کرمان بین المللی است پس گلزارشهدای ما تنها متعلق به کرمان نیست.

معروفی اظهار کرد: در حال حاضر با مجموعه بنیاد مکتب شهید سلیمانی در حوزه ی نرم افزاری و تولیدات هماهنگ هستیم.

وی تشریح کرد: باید نگاه ویژه به قنات ملک داشته باشیم و گلزار شهدای کرمان را به آن وصل کنیم و خوشبختانه بخشی از برنامه های کوتاه مدتی که برنامه ریزی کرده ایم انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امورات فرهنگی ، فضاسازی ،امنیت، حصار ، سرویس بهداشتی، زائرسرا را جز اولویتهای گلزار شهدای کرمان دانست و عنوان کرد: اگر از کرونا عبور کنیم جمعیت در تاسوعا و عاشورا در کرمان بخاطر مزار حاج قاسم بسیار زیاد خواهد بود.

معروفی به نقش بنگاه های اقتصادی برای بهسازی گلزار شهدا اشاره کرد: باید برای بنگاههای اقتصادی نقش تعریف کنیم و خودمان مدیریت کنیم.

وی ترافیک و حدود راه های گلزار را مهم دانست و گفت: در گلزار شهدای کرمان بزرگترین کار عملیاتی باید در فضای رسانه ای و فضای مجازی صورت گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: وقتی وضعیت کرونا سفید شود،روزانه حداقل حدود۳۰۰۰ زائر در راهیان مکتب حاج قاسم خواهیم داشت از این رو برای اقشار مختلف هم در حال زمینه سازی اسکان هستیم.

معروفی اظهار کرد: حرمت و کرامت زائران باید حفظ شود؛ مهمان نوازتر از مردم کرمان هیچ جا نیست، این سخن شهید سلیمانی است پس باید این موضوع را به دنیا نشان دهیم.

وی تاکید کرد: در سالگرد حاج قاسم در استان کرمان همه مسئولان کرمان یکی شدیم و این یک تجربه عالی در استان بود که باید حفظ شود حتی با تغییر دولت نباید این فرصت را از دست دهیم ؛ همه باید با عشق و اراده و ارادت و بدون توجه به جایگاه کار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان بیان کرد: ما نمی خواهیم حاج قاسم را در سپاه و بسیج محصور کنیم حاج قاسم متعلق به همه ملت ایران است.

انتهای پیام/