موسی غضنفرآبادی گفت: ما و مردم به شورای نگهبان اعتماد داریم که بر اساس مُر قانون و فارغ از هر گونه جناح بندی، فشار، حرف، تهدیدات و … کار خود را در چهارچوب قانون انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه احراز صلاحیت کاندیدای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان بر اساس مُر قانون انجام شده است، گفت: این مهم، همان موضوعی است که مردم انتظار دارند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شورای نگهبان شش فقیه و شش حقوقدان فعالیت می کنند که تمامی این افراد، انسان های پاک و وارسته ای هستند که فقط قانون را اجرا و رعایت می کنند و آنان تحت هیچ فشار و خواسته ای قرار نمی گیرند و تسلیم خواسته های خارج از محدوده قانون نیز قرار نمی گیرند.

نماینده مردم شرق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما و مردم به شورای نگهبان اعتماد داریم که بر اساس مُر قانون و فارغ از هر گونه جناح بندی، فشار، حرف، تهدیدات و … کار خود را در چهارچوب قانون انجام می دهد و به سهم خود از زحمات و کار طاقت فرسای آنها تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه ممکن است بعضا موضع گیری هایی نسبت به شورای نگهبان صورت گیرد، اظهار کرد: مردم نسبت به شورای نگهبان اعتماد دارند و می دانند که تصمیمات آنها بر اساس قانون و شرع صورت می گیرد و بر همین اساس مردم نباید تحت تأثیر برخی از جوسازی ها و القائاتی که از خارج انجام می شود، قرار گیرند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی در پایان خاطر نشان کرد: سالیان سال است که شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می دهند؛ اما این نهاد باید از ناحیه مردم حمایت شود؛ چرا که این نهاد بر اساس مُر قانون تصمیم می گیرد و این مسئله برای ما بسیار ارزشمند است و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم از آن حمایت می کنیم.

انتهای پیام/م