نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم تعیین مدیرکل ورزش و جوانان استان هزینه‌های سنگینی بر استان کرمان تحمیل کرده گفت: ۵۰ درصد ظرفیت قانونی اشتغال در بحث ورزش و جوانان استان است که متاسفانه رها شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور فدایی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: گزارشی ارائه شود که مدیران به هر دلیلی که نتوانستند اعتبار استان را جذب کنند مشخص شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی یک ریال برگشت منابع استان به خزانه برای استان فاجعه است و قابل قبول نیست گفت: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی نباید نادیده گرفته شود و در بخش کشاورزی و آب ظرفیت بودجه‌ای خوبی وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ گزارشی از استفاده منابع صندوق توسعه ملی در استان وجود ندارد افزود: این مسئله باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مدیرکل ورزش جوانان استان کرمان چند ماه است که رفته و وضعیت استان بلاتکلیف است گفت: ۵۰ درصد ظرفیت قانونی اشتغال در بحث ورزش و جوانان استان است که متاسفانه رها شده است.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه اگر مشکل مدیریت ورزش و جوانان استان کرمان تا هفته آینده برطرف نشود بحث سوال از وزیر در مجلس را پیگیری می‌کنیم بیان کرد: در حال ورود به نیمه دوم سال هستیم و تکلیف استان مشخص نیست و عدم تعیین مدیرکل ورزش و جوانان استان هزینه‌های سنگینی بر استان کرمان تحمیل کرده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم