فرماندار شهرستان فهرج از تعطیلی صبح امروز ادارات این شهرستان به علت شدت طوفان و بالا بودن غلظت ذرات معلق و آلایندگی هوا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، امیر باقری‌زاده فرماندار شهرستان فهرج  با اشاره به وقوع طوفان و شرایط جوی در این شهرستان اظهار داشت: میزان ذرات معلق موجود در هوا در این شهرستان بیش از حد مجاز است.

وی افزود: براساس داده‌های دستگاه پایش وضعیت هوای محیط زیست در این شهرستان در ساعت ۸:۳۰  صبح امروز میزان ذرات معلق موجود در هوای فهرج به ۷۳ برابر حد مجاز رسیده است.

فرماندار شهرستان فهرج گفت: به علت شدت طوفان و بالا بودن غلظت ذرات معلق و آلایندگی هوا، تمامی ادارات این شهرستان از ساعت ۱۰ صبح امروز تعطیل شدند.

وی در ادامه به باز بودن محورهای مواصلاتی این شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود کاهش شعاع دید، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرستان همچنان برقرار بوده و تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

باقری‌زاده در پایان به شهروندان فهرجی توصیه کرد: از عبور و مرور غیر ضروری در سطح شهرستان تا کاهش غلظت ریزگردها خودداری کنند تا شرایط جوی به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/