حجت الاسلام رضا زاده گفت: فلسطینیان، دیروز سنگ به دست و امروز با پرتاب موشک، اسرائیل را نابود خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک ماه بندگی گفت: بزرگ ترین جایزه‌ای که می توانیم در این ماه به دست آوریم، تقوای الهی است.

او افزود: از آثار پربرکت تقوای الهی، برخورد مهربانانه با یکدیگر در خانواده و جامعه  است.

حجت الاسلام رضا زاده به حادثه جانکاه شهادت دانش آموزان مکتب سید الشهدای افغانستان اشاره و ضمن محکومیت این جنایات، بیان کرد: این حادثه، بسیار سخت و جانکاه بود که دل مسلمانان جهان را به درد آورد.

خطیب نماز جمعه ریگان، افزود: از مجامع بین المللی می‌خواهیم جلوی چنین جنایت‌هایی، گرفته شود.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه قدس از آن مسلمانان است، تصریح کرد: فلسطین پاره تن اسلام است و فلسطینیان، دیروز سنگ به دست مبارزه می کردند و امروز جوانان حزب الله لبنان و فلسطین با پرتاب موشک، دیگر اسرائیلی بر روی زمین نخواهند گذاشت.

او تصریح کرد: در سرتاسر جهان، یاد شهدای مقاومت و  نامشان همیشه و همه جا پا برجا است.

حجت الاسلام رضا زاده در بخش دیگری از خطبه های امسال نماز عید فطر به انتخابات اشاره  کرد و گفت:دشمنان اسلام دندان‌های خود را تیز کرده اند تا نظاره گر حضور کم رنگ مردم در انتخابات باشند.

او بیان داشت: حضور باشکوه مردم از تمامی طیف‌ها، گروها، حزب‌ها، قومیت‌ها و سلیقه‌ها دشمنان اسلام را ناامید خواهد کرد.

امام جمعه ریگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: افراد با کفایت، عدالت خواه، با ایمان و دارای تفکر انقلابی را انتخاب کنید، تصریح کرد: کسی که چشم به بیرون را دارد، انتخاب نکنید؛ زیرا کسی که چشم به بیرون از کشور دارد، نمی‌تواند مدیریت داشته باشد.

او افزود: مسئولان شهرستان با اتحاد و همدلی تا حد توان خود، مشکلات شهرستان را حل خواهند کرد.

انتهای پیام/