مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه تمام محاسبات نظامی جبهه استکبار نقشه برآب شده است،عنوان کرد: قدرت دفاعی ما پیشرفته ترین هواپیمای دشمن را سرنگون کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی عربپورصبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح به مناسبت هفته قوه قضاییه درشهرستان ریگان اظهار داشت:امروز محوریت ولایت فقیه در ایران اسلامی نمونه و الگویی ندارد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه تمام محاسبات نظامی جبهه استکبار نقشه برآب شده است،عنوان کرد: قدرت دفاعی ما پیشرفته ترین هواپیمای دشمن را سرنگون کرد.


ایشان در ادامه تصریح داشت: افراد ترسو و مرعوب داخلی در فضای مجازی می گویند آمریکا قبل از سقوط پهپاد به دنبال حمله به ایران بوده است.


عربپور با اشاره به اینکه امروز فضای داخلی آمریکا شکننده تر از هر زمان دیگری است،خاطر نشان کرد: همه ملت ها در جهان بیدار شده اند و ظلم را نمی پذیرند و دنبال عدالت هستند و انقلاب اسلامی این عدالت را در جهان گسترش داد و ایران در تمام صحنه ها قدرت برتر را دارد.


وی در ادامه بیان کرد: امروز رئیس قوه قضاییه بسیار انقلابی و جهادی آمده است با کمک دولتمردان و همه مسئولین ،کشور را از این بحران نجات دهند و جلوی فساد را بگیرند و آینده ازآن نیروی های انقلابی و جهادی خواهد بود.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان در پایان گفت:بیانیه گام دوم آینده انقلاب اسلامی ، جهان اسلام و تحقق تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/