نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیکاری آسیب و تبعات جدی برای جوانان ایجاد می‌کند بر تکمیل سالن‌های ورزشی نیمه تمام شرق این استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام غضنفرآبادی، نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح سالن چندمنظوره باغچمک بم ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایشان، به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب در خود شهرستان بم هیچ سالن ورزشی نداشتیم و روستا‌ها نیز فاقد آب، برق، گاز، تلفن و … بودند، حتی توپ پلاستیکی هم در روستا‌ها نبود.

او افزود: اگر پول نفتی که طی آن سال‌ها به فروش می‌رفت، خرج این مملکت می‌شد، ما یکی از این مشکلات را نداشتیم، این درحالیست که تمام این پول به جیب آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها می‌رفت.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با اعلام اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات شایان ذکری را در تمام نقاط کشور داشته است، تصریح کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم، آزادی، امکانات، حریت، استقلال و در مجموع نعمت‌های فرآوانی داشته است.

او ابراز امیدواری کرد: جوانان در این مکان‌ها به تربیت جسمشان بپردازند و در کنار تربیت جسم، تربیت روحشان را هم مدنظر قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کسی که وارد این سالن‌ها می‌شود، باید علاوه بر تقویت جسم، به تقویت روح، ایمان، غیرت، شهامت و بزرگی خود هم بپردازد.

حجت الاسلام غضنفرآبادی از تمام کسانی که برای ساخت و اتمام این سالن زحمت کشیدند، قدردانی کرد.

او با اشاره به اینکه بیکاری آسیب و تبعات جدی برای جوانان ایجاد می‌کند بر تکمیل سالن‌های نیمه تمام شرق این استان تأکید کرد.

حجت الاسلام غضنفرآبادی ابراز امیدواری کرد: شاهد خیر و برکات بیشتری از نظام جمهوری اسلامی ایران با پیگیری ها، اتحاد و همدلی مسئولان باشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران