اولین گردهمایی بزرگ اکیپ‌های راهداری و دوستداران محیط زیست و طبیعت در روز «حریم پاک راه‌ها» در کیلومتر ۳۰ جاده بم - کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،در اولین گردهمایی اکیپ های راهداری شهرستانهای شرق استان، دوستداران محیط زیست و طبیعت با محوریت پاکسازی حریم راهها صبح امروز باحضور مدیرکل ومعاونین محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، فرماندارمحترم و مردمی شهرستان دارالصابرین بم و بخشداران محترم بروات و مرکزی و دیگر مسئولین محترم شهرستان در حرکتی منسجم و یکپارچه پاکسازی و منظره آرایی حریم جاده های حوزه استحفاظی بم انجام شد.

سعید شهسوارپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بم در حاشیه اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت؛مردم در زیبایی سیما و منظر محیط زیست و حاشیه راهها نقش مهمی را ایفا می کنند، ولی متاسفانه بعلت بی توجهی برخی به این موضوع و انتشار زباله در جاده های برون شهری جلوه نامناسبی در حاشیه راهها بوجود می آید.

وی بیان داشت: امیدواریم کلیه کاربران جاده و همچنین مسافرین عزیز ضمن رعایت نکات راهنمایی و رانندگی از ریختن زباله در حاشیه راهها خودداری نمایند.

شایان ذکراست در پایان گردهمایی، شرکت کنندگان طومار حمایت از طرح پاکسازی حریم راهها را با مضمون 《چشم های فرزاندانم لایق تماشای حریمی پاک در اطراف جاده هستند》امضاء کردند.

انتهای پیام/