غضنفر آبادی با اشاره به اینکه یکی از بزرگ ترین دستاوردهای جنگ، موضوعات عرفان و معرفت است، عنوان کرد: شهید یوسف الهی ۱۸،۱۹ساله بود که وارد جنگ شد و در 23 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این شهید گرانقدر به مرحله ای از معرفت و عرفان رسیده بود که سپهبد شهید سلیمانی وصیت کرده بود که او را در کنار مزار شهید یوسف الهی دفن کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه خود و شما را به رعایت تقوی الهی سفارش می کنم، گفت: عبور کردن از دنیا کار سخت و ساده ای نیست.

خطیب نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ادامه داد: این انقلاب،انقلاب ضعیفان و مستمندان است.

غضنفر آبادی با اشاره به اینکه یکی از بزرگ ترین دستاوردهای جنگ، موضوعات عرفان و معرفت است، عنوان کرد: شهید یوسف الهی ۱۸،۱۹ساله بود که وارد جنگ شد و در ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این شهید گرانقدر به مرحله ای از معرفت و عرفان رسیده بود که سپهبد شهید سلیمانی وصیت کرده بود که او را در کنار مزار شهید یوسف الهی دفن کنند.

وی بیان کرد: جوانانی هستند که با بهره گیری از خاطرات و زندگی نامه های شهدا ،از شیوه ی زندگی شهدا درس میگیرند .

امام جمعه موقت ریگان خاطر نشان کرد: از جمله شهدایی که جنگ را ندیدند اما به عرفان کامل رسیدند شهید حججی است و هفته  دفاع مقدس یادآور این خاطرات است.

انتهای پیام/