رئیس کمیسیون قضائی مجلس گفت: مجازات جاسوس‌ها در قانون ما مجازات قابل ملاحظه نیست و مجازات سنگینی برای جاسوسان را به تصویب مجلس می‌رسانیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت ‌الاسلام موسی غضنفرآبادی  با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ و قهرمان ایران و خانواده این شهید بزرگوار اظهار داشت: ‌سال‌های متمادی است که جنایتکاران را می ‌شناسیم، بدقولی آنها را می‌دانیم و ‌ بی‌رحمی آنها را می‌فهمیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا همیشه در خون‌آشامی، بی‌رحمی و ترور دست داشته و دارند افزود: ممکن است که رسماً این مسئله را اعلام نکنند اما انجام این جنایات از طرف آنها و دست‌نشانده‌های آنها مشهود است.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ترور سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی دولتمردان آمریکا به‌صورت رسمی اعلام کردند که ما دستور ترور را داده‌ایم گفت: آمریکائی‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز را ترور کردند و مظلومانه به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها چندین دانشمند هسته‌ای کشور را در سال‌های مختلف ناجوانمردانه به شهادت رساندند ادامه داد: نگرانی من از افرادی است که در درون کشور هستند اما چشمشان کور و گوششان کر است.

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه این افراد نمی‌خواهند بشنوند و ببینند که این همه حوادث تلخی که برای ملت ما ایجاد کردند به‌دلیل ضعف آنها در مقابل دشمن بوده است تصریح کرد: اگر در مقابل دشمن ضعف نشان ندهیم دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

وی با ابراز تأسف از اینکه هر چه ضربه می‌‌خوریم از درون کشور است گفت: اگر حاج قاسم را به شهادت رساندند یکی از دلایل آن ضعف لیبرال‌هایی است که قدرت در کشور را هم در دست دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان با بیان اینکه دشمن با محاسبات غلط خود فکر می‌کرد که با ترور حاج قاسم همه چیز تمام می‌شود و سردار عزیز ما را به شهادت رساند افزود: مردم با تشییع باشکوه میلیونی پیکر مطهر حاج قاسم نشان دادند که راه آن شهید عزیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه جامعه گرفتار برخی بزدلان سیاسی شده است که با اخم دشمن می‌لرزند و به خنده دشمن نیز اعتماد می‌کنند ابراز داشت: با اقتداری که نیروهای مسلح کشور دارند بدون توجه به برخی از مسئولان ترسو کشور انتقام خون شهیدان را خواهیم گرفت.

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه نباید معطل سازمان‌های بین‌المللی برای گرفتن انتقام خون شهیدانی همچون حاج قاسم و شهید دکتر محسن فخری‌زاده باشیم و دیدیم که سازمان‌های بین‌المللی هیچ کاری برای ما انجام ندادند گفت: متأسفانه با اعلام لیست دانشمندان هسته‌ای به سازمان‌های بین‌المللی اسامی دانشمندان ما لو رفته است.

وی با تأکید بر اینکه زمان مذاکره و گفت‌و‌گو با دشمن تمام شده است و الان زمان توکل بر خدا، حرکت و اعتماد به ملت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن است ادامه داد: شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده را با جدیت در کمیسیون قضائی مجلس پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: از نیروهای امنیتی درخواست داریم خیانتکاران و جاسوسان دست‌اندرکار در این ترور ناجوانمردانه را به سرعت شناسایی و به مردم معرفی کنند تا برخورد قاطع با آنها در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: افرادی که در ترور دانشمند هسته‌ای کشور دست داشتند افراد رذلی هستند که حاضرند برای رسیدن به دو ریال کثیف خون پاک و مقدس بهترین انسان‌ها را بریزند و شایسته است برخورد قاطعانه با این افراد انجام شود.

غضنفرآبادی با بیان اینکه در کمیسیون قضائی مجلس مجازات جاسوس‌ها را مجازات سنگین تعیین کرده و به تصویب مجلس شورای اسلامی خواهیم رساند افزود: متأسفانه قانون ما در مجازات جاسوس‌ها، مجازات قابل ملاحظه‌ای نیست و باید این مجازات‌ها سنگین‌تر اعمال شود.

انتهای پیام/