رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت:مجموعه انتظامی شهرستان ریگان از محرومیت منابع انسانی رنجور است، به نحوی که قبض و بسط در منابع انسانی تاثیر مستقیمی در کیفیت و کمیت از حیث سرعت و دقت در پرونده های قضایی می گذارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛امین سلطانی زرندی قبل از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی ریگان اظهار داشت:هدف از تشکیل نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاورد های انقلاب است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در ادامه بیان داشت:اساسا ماهیت سمت های اجرایی در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در شناور بودن آنها خلاصه میشود،شناور بودنی که به تغیرات و تحولات مختلف می انجامد.

وی افزود:منظور از این تغیرات دستیابی به اهداف متفاوت است که از جمله آنها می توان به بالفعل کردن ظرفیت های اندوخته در یک مجموعه در حوزه های جغرافیایی گوناگون اشاره کرد.

سلطانی عنوان داشت:با تغییر در مسئولیت های یک مجموعه انتظار این است که نیروهای جدید و نوآفرین و با خلاقیت و انرژی متفاوت از گذشته در ارتقاء شاخصه های کارآمدی مجموعه و پیشبرد اهداف آن تاثیر گذار باشد،با تغییر و تحول در مدیریت واحدهای انتظامی تابعه این انتظار انعکاس پیدا می کند که با نیروهای تازه نفس با نگاهی نو نسبت به استقرار نظم و تامین امنیت و تضمین اسایش فردی و عمومی که از اهداف تکمیل نیروی انتظامی بنا شد سعی و تلاش خودش را بکار گیرد.

رئیس دادگستری ریگان تصریح داشت:باتوجه به تغییراتی که در مجموعه انتظامی شهرستان ریگان به وقوع پیوسته است انتظار میرود که تلاش های بی وقفه گذشته با نفسی تازه دنبال شود و شاخص نظم و امنیت در شرق استان و شهرستان ریگان همچنان خیره کننده باقی بماند.به ازای این جایگزینی با انتقال جناب سرهنگ احمدپور به مرکز استان شاهد انتقال تجربیات و موفقیت های گسترده ایشان در سطح استان باشیم.عملکرد ایشان در این شهرستان مهر تاییدی است بر این ادعا.

سلطانی در ادامه متذکر شد:مجموعه انتظامی شهرستان ریگان از محرومیت منابع انسانی رنجور است، به نحوی که قبض و بسط در منابع انسانی تاثیر مستقیمی در کیفیت و کمیت از حیث سرعت و دقت در پرونده های قضایی می گذارد و ما انتظار داریم و تقاضا مندیم که در بررسی و سیاستگذاری های کلان نیروی انتظامی در سطح استان یک چاره ای برای شهرستان بشود.

رئیس دادگستری ریگان در پایان گفت:شهرستان ریگان از موقعیت اقلیمی و جغرافیایی خاص خودش برخوردار است که انشاءالله با تدابیر ضعف در نیروی انسانی این شهرستان جبران شود. در شهر ریگان که قریب به ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد ما در مجموعه کلانتری مرکزی فقط یک واحد گشت داریم که کنترل کردن یک شهر با این موقعیت و جمعیت کار خیلی مهمی است که جناب سرهنگ احمدپور و همکارانشان انجام دادند، انشاءالله با همکاری و مساعدت شما این مشکل حل شود و با بکارگیری نیروهای باتجربه و کار آزموده بومی ما بتوانیم شاهد استقرار نظم و امنیت بیشتر و به تبع آن کاهش جرم در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/