دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از انهدام یکی از باندهای قاچاق مسلحانه محموله های کلان مواد مخدر مرفین در شرق استان خبر داد و گفت:ضربه به باندهای کلان مواد مخدر با قوت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛محمد ضیاالدینی اظهار داشت:شامگاه گذشته طی دو عملیات صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره اطلاعات شهرستان بم،در مجموع ۶۱۲کیلو و ۸۰۰گرم مرفین ،۲۱۲کیلوگرم تریاک و ۶۹کیلو و ۳۰۰گرم کشف و ظبط گردیده است.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده را بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی،مشخص گردید اعضای باند قاچاق بین المللی مواد مخدر قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.

ضیاالدینی افزود:بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و ماموران اداره اطلاعات شرق استان کرمان قرار گرفت و دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و انهدام باند مذکور صادر گردید.

دادستان بم خاطرنشان ساخت:سرانجام شامگاه گذشته افسران اطلاعاتی موفق شدند در دو نقطه مختلف باند مذکور را مورد ضربه قرار دهند و در این عملیات علاوه بر کشف مواد فوق،مقادیر لوازم و تجهیزات لجستیکی از قبیل یک دستگاه کامیونت و یک خودروی پروژه ۴۰۵توقیف شده است.

وی عنوان کرد:در بخشی از این عملیات،سوداگران مرگ سعی داشتند در پوشش تاکسی و از مسیرهای اصلی و فرعی محموله مواد مخدر را به سایر نقاط کشور منتقل کنند که طی یک تعقیب و گریز مسلحانه و با هوشیاری ماموران امنیتی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

دادستان بم عنوان کرد:در بازرسی از دستگاه کامیونت سایپا دیزل نیز مقدار ۶۱۲کیلو و ۸۰۰گرم مرفین که به طرز ماهرانه ای توسط اعضای باند در سقف کانتین خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط گردید.

ضیاالدینی،دادستان شهرستان بم در پایان از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان های شرقی استان کرمان قدردانی نمود.

انتهای پیام/