رنجبر نژاد ماهانی با بیان اینکه مشکل آب آشامیدنی در برخی روستاهای شهرستان ریگان زندگی را برای مردم سخت کرده است، عنوان کرد: جهت رفع افت ولتاژ و قطعی مکرر برق ، در احداث پست فوق توزیع برق تسریع شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته با بیان اینکه گرانی های لجام گسیخته و تورم بی حد و حساب بازار را فرا گرفته است، اظهار کرد: فشار مضاعف گرانی بر عهده آسیب دیدگان از بیماری کرونا و اقشار ضعیف است.

خطیب جمعه ریگان تصریح کرد: برخی از مدیران اقتصادی کشور تولید محصولات با کیفیت، مناسب و رقابت پذیر ایرانی را منتفی می دانند.

وی افزود: قوای سه گانه با تمام توان و با مساعدت یکدیگر به میدان بیایند و با یک برنامه بلند مدت جلوی تورم و گرانی که زندگی اقشار ضعیف جامعه را فلج کرده است بگیرند.

رنجبر نژاد ماهانی در ادامه بیان کرد: روزنامه الشرق الاوسط در کاریکاتوری به مرجعیت عالیقدر تشییع عراق اهانت کرد که بدنبال آن طوفانی از مخالفت در فضای مجازی و خیابانهای عراق ایجاد کرد.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه مسئولان این روزنامه پس از انتقادات مردم عراق به کاریکاتور مذکور با حذف این کاریکاتور تصویر موجود را به دخالت‌های ایران قلمداد نموده، گفت: این اقدام نابخردانه چند پیام دارد؛ پس از سقوط صدام و روی کار آمدن یک دولت شیعی با پشتوانه مرجعیت شیعه و تولد نیروهای نظامی قدرتمند مانند حشدالشعبی، میلیاردها دلار هزینه آل سعود در عراق بر باد رفت و رویای تسلط بر عراق به کابوس تبدیل شد و طراح پشت صحنه این کاریکاتور آل سعود است.

وی با بیان اینکه نباید مغلوب روایت و اسیر جوسازی های دشمن شد، اظهار کرد: دشمن در تلاش است با دروغ پردازی های خود حوادث طبیعی را چنان زنجیره بهم پیوسته ای نشان دهد که آنرا محصول طراحی و نماد قدرت پوشالی خود جلوه دهد.

رنجبر نژاد ماهانی ابراز کرد: خوب است بدانیم آتش سوزی کلینیک تهران، نیروگاه اهواز و اخیرأ حادثه نطنز ابعاد متعددی دارد و اگر ضعف ها و قصورات مدیریتی و طبیعی هم باشد دشمن بدنبال موج خرابکاری و تسلط و قدرت نمایی است که کار بجایی نخواهد برد.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به حادثه انفجار در سایت نطنز و عنوان کرد: دشمن به دنبال مشابه سازی دروغین حادثه نطنز با حادثه چرنوبیل است.

رنجبر نژاد ماهانی اظهار کرد: دشمن دنبال قدرت نفوذ رژیم صهیونسیتی در این حادثه است، رژیم صهیونسیتی که با گنبد آهنین خود توان دفاع از خود در برابر راکت ها و موشک های کوتاه برد فلسطینی ها و مقاومت لبنان را ندارد چگونه در نیروگاه هسته ای ما می خواهد نفوذ کند.

وی افزود: بزرگ ترین امر به معروف و نهی از منکر در شرایط فعلی کشور توصیه به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است، فرهنگ زندگی با کرونا را جامعه باید بیاموزد.

خطیب جمعه ریگان خاطر نشان کرد: به مردم توصیه می کنیم اگر جان خود، فرزندان و هم وطنان خود را دوست دارید نکات بهداشتی را رعایت و از برگزاری مراسمات عروسی و عزا پرهیز نمائید.

وی با بیان اینکه مشکل آب آشامیدنی در برخی روستاهای شهرستان ریگان زندگی را برای مردم سخت کرده است، عنوان کرد: جهت رفع افت ولتاژ و قطعی مکرر برق ، در احداث پست فوق توزیع برق تسریع شود.

امام جمعه ریگان در خاتمه از مسئولان اجرایی درخواست کرد: هر چه سریعتر در تکمیل محور ریگان-نرماشیر تسریع شود.

انتهای پیام/