غضنفر آبادی گفت: اولویت اصلی رئیس جمهور آینده باید به فوریت حل مشکلات اقتصادی و اشتغال باشد و با این کار مردم باور می کنند که می شود کار کرد.

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های رئیس جمهور اصلح، اظهار کرد: بهترین ویژگی ها و  شاخصه های رئیس جمهور اصلح را مقام معظم رهبری بار‌ها اعلام کرده اند.

نماینده مردم شرق استان کرمان تصریح کرد: برخی ها وقتی انتخاب می شوند بخاطر اینکه شانه خالی کنند از بار مسئولیت مهم ریاست جمهوری، جو سازی می کنند که رییس جمهور تدارکچی هست و اختیاراتی ندارد که این جمله یا از روزی بی مسئولیتی،  یا از روی بی اطلاعی و یا غرض ورزی گفته می شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین خصوصیت ها که رئیس جمهور باید داشته باشد عدالتخواه و ضد فساد باشد. در گذشته های دور و نزدیک افرادی را دیدیم که متاسفانه اقداماتی انجام دادندکه باعث یأس و نا امیدی مردم شد و دشمن هم خیلی از این موضوعات سوء استفاده کرد.

غضنفر آبادی ابراز کرد: با عملکرد اتو کشیده نمی‌شود کار کرد، باید کسی رئیس جمهور باشد که به جای اینکه دائما به سر و وضع شخصی خودش برسد باید به مشکلات مردم برسد و کار جهادی و انقلابی انجام دهد.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی افراد متاسفانه حل تمام مشکلات را به برجام گره زده اند و از توانمندی های داخلی غفلت کردند.

وی با بیان اینکه باید به جوانان اعتماد کرد، افزود: جوان یک نیروی پر توان و قدرتمند است که می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند. باید جوانان را باور داشت و توسط آنها نقش آفرینی کرد.

غضنفر آبادی با بیان اینکه رئیس جمهور باید مردمی باشد، یعنی خودش را جدای از مردم نداند، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور در کنار مردم باشد، درد و مشکلات مردم را حس کند و نگوید من از داخل ماشین مردم را نگاه کردم و دیدم شاد هستند.

نماینده مردم شرق استان کرمان تصریح کرد: رئیس جمهور باید نسبت به مشکلات اقتصادی درک درست و حسابی داشته باشند و بر این عقیده باشند که از نیروهای سالم و با تجربه دلسوز و وفادار به خون شهدا استفاده کنند نه با جناح بازی و حزب بازی که واقعاً همه  خدمات را خفه می کند و کار و اقداماتی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردم دقت کنند در انتخاب چرا که انتخاب خوب نتیجه  خوب دارد و انتخاب بد نتیجه  بد، اظهار کرد: مردم فریب نیرنگ لیبرال های مورد حمایت آمریکا و اسرائیل را نخورند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: اولویت اصلی رئیس جمهور آینده باید به فوریت حل مشکلات اقتصادی و اشتغال باشد و با این کار مردم باور می کنند که می شود کار کرد.

انتهای پیام/