مشکلات حوزه آب و آبرسانی به شهرستان ریگان در جلسه ای با حضور مدیرعامل و معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمان،فرماندار و بخشدارشهرستان ریگان، مدیر امور آبفا شهرستان ریگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، فرماندار ریگان ضمن اشاره به مشکلات حوزه آب در شهرستان ریگان گفت: انشعابات غیرمجاز از جمله مشکلاتی است که در ریگان باید با جدیت پیگری شود و برای رفع، جلوگیری و جمع آوری آن برنامه ریزی شود.
باقری با بیان اینکه در شهرستان ریگان ۴۰ درصد آب پرت می شود افزود: پرتی آب در شهرستان ریگان بسیار بالاست و باید برای آن برنامه ریزی شود و چنانچه در این زمینه موفق عمل شود به میزان بسیار زیادی مشکلات حل می شود و از نارضایتی ها کاسته می شود.

طاهری با قدردانی از همکاری های فرمانداری ریگان با شرکت آبفا خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات دو شهر رحمت آباد و عباس اباد سردار ریگان باید به سرعت برنامه ریزی شود و ظرف سه ماه آینده تامین، ذخیره ،خطوط انتقال و جانمایی مخزن انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مطالعات عمقی نیاز به زمان دارد در شرایط کنونی و در حال حاضر ما باید رفع مشکلات مردم را در اولویت قرار دهیم و انتظار می رود براساس برنامه ریزی های انجام گرفته ظرف ۱۰ روز آینده مشکلات عباس آباد حل شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کرمان تصریح کرد: برای رفع مشکلات شهرهای ریگان کارهای بسیاری از جمله ساخت مخزن ، حفر چاه و .. انجام شده تا بتوانیم مشکلات را با سرعت بیشتری حل کنیم.

در پایان این نشست براساس گزارشات مشکلات حوزه آبرسانی به شهرهای ریگان، در خصوص رفع سریعتر موانع و مشکلات در این شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/