آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به نامه موسوی خوئینی ها گفت: مقام معظم رهبری را در عرصه مشکلات مخاطب قرار دادن، جفا است و می توان گفت اینگونه ادبیات زمینه ساز فتنه بعدی است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛ آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه انتخاب سال ۱۳۶۸ اولین انتخاب رهبری بود، گفت: قبل از آن رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امام راحل به عهده داشتند و انتخاب مجلس خبرگان رهبری اولین انتخاب بود که آن انتخاب صحیح و درست بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  هر چه زمان می گذرد درستی این انتخاب بیشتر آشکار خواهد شد و به حمدالهی مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف مسیر امام خمینی (ره) را با همان صلابت دنبال کرده اند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه بر اساس قانون اساسی امور اجرایی کشور به دست قوه مجریه است بیان کرد: در  عرصه اجرا کسی نیست که نداند چه مشکلاتی در کشور به وجود آمده است که این مشکلات برخی از سوی توطئه دشمن و برخی دیگر از سوی تدبیرهای داخلی است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: اینکه مشکلات اجرایی کشور آنچنان که نویسنده این نامه نوشته است و متوجه مقام معظم رهبری کرده اند خلاف واقع و قانون اساسی است؛ چرا که حقیقت آن است که اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود امروز ما باید در کلان شهرها و خیابان های کلان شهرها به تعقیب داعش می پرداختیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به یاری خداوند و مدیریت مقام معظم رهبری امنیت بسیار خوب بر سراسر کشور حاکم است، عنوان کرد: در عرصه اقتصاد نیز چنانچه مدیریت رهبر فرزانه انقلاب نبود با آنکه مأموریت قانونی ایشان نیست، مشکلات اقتصادی بیشتر از این بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در عرصه مدیریت کرونا بهترین مدیریت را جمهوری اسلامی ایران داشته و دارد که این موفقیت با تلاش مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: بنابراین مقام معظم رهبری را در این عرصه مخاطب قرار دادن، جفا است  و می توان گفت اینگونه ادبیات زمینه ساز فتنه بعدی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همگان می دانند که حریم مقام معظم رهبری، کشور را نگه داشته و حریم ایشان آرامش را بر این کشور حاکم کرده است و آنان در پی شکستن این حریم هستند و در حقیقت آنها منافع ملی را هدف قرار داده و در پی آشوب هستند.

انتهای پیام/