فرمانده انتظامي "ريگان " گفت: طي يک عمليات مشترک پليسي در اين شهرستان، 228 کيلو مواد افيوني شامل: 226کيلوگرم ترياک و 2 کيلو گرم شيشه از يک زوج قاچاقچي کشف و خودروي متعلق به آنان نيز توقيف شد.

‍ *ناکامي زوج قاچاقچي در انتقال ۲۲۸ كيلو مواد افيوني*

فرمانده انتظامي “ريگان ” گفت: طي يک عمليات مشترک پليسي در اين شهرستان، ۲۲۸ کيلو مواد افيوني شامل: ۲۲۶کيلوگرم ترياک و ۲ کيلو گرم شيشه از يک زوج قاچاقچي کشف و خودروي متعلق به آنان نيز توقيف شد.

سرهنگ “اسحاق دريجاني ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري دیار نخل، اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان در پی کسب خبری از قصد يک زوج قاچاقچي براي انتقال مقاديري مواد مخدر مطلع و موضوع را به پليس اين شهرستان گزارش دادند.
وي افزود: در ادامه پليس شهرستان ريگان با همکاري پليس مرکز استان و يک تيم از تکاوران يگان ۱۱۴ امام رضا شهرستان “بم”، مسير تردد قاچاقچيان را در ۲ نقطه از محور “ايرانشهر – ريگان” تحت کنترل خود قرار دادند و پس از مشاهده خودروي پرايد قاچاقچيان در عملياتي منسجم آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ريگان بيان داشت: ماموران در بازرسي از اين خودرو ۲۲۶ کيلوگرم ترياک و ۲ كيلوگرم شيشه را کشف و در اين رابطه يک زن و مرد را دستگير کردند.

سرهنگ دريجاني در پايان با اشاره اينکه در مجموع از اين زوج قاچاقچي ۲۲۸کيلو مواد افيوني کشف شد؛ خاطر نشان کرد: با تشکيل پرونده در اين رابطه متهمان براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/