مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان گفت: نخستین پرواز زائران حج تمتع امسال کرمان ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد با تعداد ۲۵۲ نفر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت‌الاسلام حسین سازندگی امروز صبح در حاشیه اعزام زائران حج تمتع از کرمان به مدینه با اشاره به برنامه‌ریزی برای سفر حجاج اظهار داشت: نخستین پرواز زائران حج تمتع سال جاری در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با تعداد ۲۵۲ نفر صورت گرفت که مسیر پرواز به سوی مدینه است.

وی با اشاره به اینکه تمام زائران استان کرمانی مدینه اولی هستند و پروازهای رفت آنها تا سوم مردادماه انجام می‌شود ادامه داد: آخرین پرواز صبح روز ۳ مرداد ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه امسال تعداد ۳ هزار و ۵۴۷ نفر زائر از استان کرمان به سرزمین وحی اعزام می‌شود افزود: از نظر سنی پایین‌ترین سن زائران کرمانی ۱۳ سال و بالاترین سن ۹۴ سال است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۴ کاروان از استان کرمان به مدینه اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: برگشت زائران به سمت کرمان نیز از ۹ شهریور آغاز و تا ۱۴ شهریور ادامه دارد.

سازندگی با بیان اینکه مراسم حج مراسم خودسازی و مبارزه با نفس است گفت: از مجموع زائران اعزامی امسال از استان کرمان هزار و ۸۷۹ نفر زن و هزار و ۶۶۷ نفر مرد هستند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم